BLOG TIPS | Kako napraviti baner za blog?

01 децембар

Primetila sam da dosta vas hvali dizajn i celokupan izgled mog bloga, zbog čega mi je jako drago. Oduvek sam bila vešta sa ovim "stvarima" (sređivanje i uređivanje banera), pa želim svoje znanje da prenesem na vas. Uglavnom, danas ću vam pokazati gde i kako sređujem baner za svoj blog. I pokazaću vam kako vi možete da ga napravite i postavite na svoj blog. Za one koji ne znaju šta je baner - to je velika slika koja se primeti odmah pri ulasku na nečiji blog, na kojoj piše sam naziv bloga. Baner je jedna od veoma bitnih stvari, jer svaki čitalac pored gramatički ispravnog teksta, voli da vidi i lep izgled bloga. Na taj način privlačite svoje čitaoce. Sigurna sam da će ovaj post biti koristan početnicima - jer znam kako je meni bilo teško da skontam ceo taj proces. Da ne dužim više, krenimo..



◾ Kako napraviti baner (zaglavlje) za blog?

 1. Program koji koristim da bih napravila baner je - PicMonkey, to je besplatan program za uređivanje fotografija koji možete pronaći na internetu. Takođe možete umesto PicMonkey programa koristiti i PhotoScape. Zavisi šta vam više odgovara. Prva stvar koju trebate da uradite jeste da preuzmete neku od mojih banera tj. fotografija koje ćete pronaći na kraju ovog posta. Preuzimite u kompjuter/laptop bilo koju od tih fotografija. Zatim uđite u gore pomenuti program i pritisnite "Edit". Fotografiju koju ste predhodno preuzeli i sačuvali, kliknite kako biste započeli sa uređivanjem.


2. Odmah pri ulasku na ovaj program, sa leve strane videćete razne opcije. Tu možete da promenite boju, skratite, rotirate sliku i ostalo. Ovog puta ćete stisnuti "Canvas Color" kako biste dobili potpuno belu fotografiju, na kojoj možete napraviti nešto potpuno novo - što nam i jeste cilj. Na svaku fotografiju sam postavila crvene strelice kako bih vam olakšala..




3. Kada ste sačuvali belu fotografiju, prelazimo na tekst. A kao što vidite, postoji puno različitih vrsta tekstova. Neću morati detaljno da vam objašnjavam jer sve imate prikazano na fotkama. Uglavnom samo izaberete tekst koji vam se dopada, napišete naziv svog bloga i stavite ga na mesto koje želite (ja sam stavila u sredinu). 




4. Pre nego što išta od ovoga počnete da radite, potrebno je da preuzmete neke zanimljive sličice - naravno ukoliko uopšte želite da vaš baner sadrži neki stiker, sličicu, šaricu ili šta već. Ako niste znali kako to da ukucate na Google, imate na ovim fotkama. Bitno je samo da sve kucate na Engleskom.








5. Ako ste preuzeli neke zanimljive sličice, postavićete ih tako što pritisnete "Add your own". Iz galerije izaberite koju želite da postavite na vaš baner. A levo takođe imate razne nalepnice koje PicMonkey program poseduje. I tu možete pronači dosta lepih nalepnica.




6. Ako ste završili sa dizajniranjem banera, na red dolazi ono najlakše. Sačuvajte vašu fotografiju u folder i imate svoj novi baner! Kao što vidite ispod, ovako je ispao moj. Nadam se da vam se dopada. Meni je presladak i mislim da će krasiti moj blog tokom proleća. 



◾ Kako postaviti baner (zaglavlje) na blog?

Sigurna sam da većina vas zna kako se menja baner, ali sam ovo ubacila specijalno za početnike. Jer znam kako je meni bilo teško na samom početku blogovanja. Možda mi nećete verovati ali meni je trebalo više od dva meseca da sredim svoj blog. Niko mi nije pomagao tako da sam morala sama da slažem kockice i saznajem koje blogger sve opcije ima i šta je to zapravo blog. Mogu reći da se trud isplatio! Baner možete promeniti tako što odete u izgled bloga, tamo imate sve gadžete i imate jedan koji se zove "zaglavlje". Kao što je prikazano na fotografiji ispod, idete na "izmeni" i dodajte baner sa svog kompjutera. Pritisnite "umesto naslova i opisa" i zatim pritisnite "sačuvaj" i u gornjem desnom uglu "sačuvaj raspored". Iiii vaš baner je postavljen na blog!
Ako vam je ovo prvi put, onda verovatno vidite da to nije ništa teško.



◾ Kako izgledaju baneri koje sam ja napravila:







To bi bilo to što se tiče ovog posta, potrudila sam se da vam što bolje dočaram na koji način ja to uređujem svoj baner. Nije nimalo teško i sigurno ćete uspeti iz prve. Ukoliko imate neko pitanje, znate gde možete da mi se obratite. Takođe, ko nije dobar u ovome, može mi se slobodno javiti na email da mu napravim baner po želji. Nadam se da vam je ovaj post bio od pomoći. Da li pravite baner na ovaj ili neki drugi način? I na kom programu? Kisses xoxo

EMAIL FOR BUSSINES: katarina99art@gmail.com
 BLOG EMAIL: kacadjori@gmail.com
INSTAGRAM: OVDE/HERE
ASK.FM: OVDE/HERE

You Might Also Like

21 коментара

  1. Super post! Trebala si ranije da izbacis xD Hah salim se! Stvarno si super! Jedino si mogla da dodas kojih dimenzija treba da bude slika.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja skoro nisam citala ovako dobar i sadrzajan post. Zaista si me odusevila! Drago mi je sto si svo svoje znanje oko blogovanja podelila sa nama. Osim sto je ovaj post odlicno i temeljno napisan, vrlo je koristan i edukativan.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Diivan post,ja na slican nacin radim svoj banner (preko istog programa) no ovaj post je definitivno bio od pomoci! :) Sve pohvale!
    Ako mozes klikni na linkove na kraju postaa--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html

    ОдговориИзбриши
  4. Na sličan način radim banere, ali ne bih sada o tome. Jako lepo praviš banere, imaš dara. Pogledaj kako izgledaju moji baneri. Učlanjena sam, pa bi mi bilo drago kad bi uzvratila.


    LifeInMyStyle | Fall/Winter Tag

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan i edukativan post draga!😊
    Učlanila sam se na tvoj blog,i bilo bi mi drago da uzvratiš😊

    https://asmalldoseofthebeginning.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Dosada tvoj najbolji baner je upravo ovaj, tako je jednostavan, a tako poseban, oduševljena sam, i ja na pic monkeyu radim banere :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Aaa hvala ti mnogo. Stvarno si mi pomogla mnogo. Cak sam pokusala i uspjela sam i veliko ti hvala na tome jer sam pokusavala vec, ali nikako nisam bila sigurno jer sam uvijek mislila da cu nesto pokvariti. Hvala ❤️❤️❤️

    http://imagenestristes554.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post!
    Svrati ;https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Puno ti hvala na ovome. Baš mi je trebalo. Ja sam nova u bloganju i se nekako snalazim. Dobro je što Google sve zna ;) Lijep ti je blog.

    http://knjigoljubka.blogspot.si/

    ОдговориИзбриши

Subscribe