BLOGMAS DAY 5: Fall Favorites | 2016 ❄

23 децембар

Još od kako sam ponovo (posle duže pauze) krenula sa redovnim blogovanjem obećala sam sebi da neću postavljati mesečne favorite iz razloga što nemam tako dobru kameru na telefonu. Samim tim je potrebno poprilično se pomučiti da bi fotografije ispale korektne. Moja kamera je odlična za slikanje po dnevnoj svetlosti i za slikanje u prirodi, ali, fokus je prilično loš. Pogotovo predstavlja problem to što sada ranije pada mrak pa kad dođem iz škole nema šanse da fotografišem. Naime, pre sam mogla da fotksm mesečne favorite jer sam imala tablet sa veoma dobrim fokusom, ali naravno, taj tablet je pokvaren i mislim da više neće oživeti zahvaljujući mom malom bratu. Tako da sve dok ne kupim profesionalni fotoaparat ili novi telefon, te postove nećete viđati na mom blogu osim ovih koje objavljujem odmah pri promeni godišnjeg doba (tipa zimski ili jesenji favoriti). Ne znam zašto vas uopšte zamaram sa svim ovim detaljima ali sam prosto želela neke stvari da razjasnim. Dakle, svi (nadam se) znamo da je juče oko 11h zvanično počela zima! Da, magična zima koju smo toliko dugo priželjkivali! To znači da je vreme da vam pokažem svoje jesenje favorite. Mislim da je suvišno više išta govoriti, pa možemo da krenemo sa postom..


1. Avon Care Glycerine Hand & Nail Cream 
Ovo je krema za ruke iz Avona sa mirisom jasmina koji sadrži vitamin E. Hrani i hidrira, lepo miriše, brzo upija u kožu i idealna je za ove hladne dane. Cena je veoma pristupačna a ova tubica je preslatka!



2. Essence All About Matt Fixing Compact Powder
Možda neki od vas znaju da se ovaj essence kompaktni puder našao u mojoj makeup listi želja za jesen i zimu. I pogodite šta, napokon ga imam! Slobodno mogu reći da je ispunio sva moja očekivanja. Pruža odličnu mat završnicu i dodatno posvetljuje određene delove lica koje ja jelte, želim da posvetlim. Čak mi nije potreban puder u kamenu kada imam ovo čudo. Ne nanosim ga četkicom niti beauty blenderom, već trouglastim sunđerastim aplikatorom koji je vrlo precizan. Zatim samo pređem običnom četkom za puder kako bih sve delove lica izjednačila. Ako se pitate zašto je beo i kako će izgledati na vašem licu, nema potrebe da se brinete zbog toga. U redu je sve dok ne preterate, mala količina ovog proizvoda je više nego dovoljna. I ne, nećete izgledati kao da imate brašno na licu, naravno, ako ne preterate. Zaista sve preporuke za ovaj proizvod! 



3. Avon Care Smoothing Lip Balm
O ovim balzamima za usne vam pričam u svakom postu o favoritima. Kao što sam već rekla, nemam pojma šta me to tooliko privlači kod njih, ali znam samo da ih jako volim i neprestano kupujem. U slučaju da izgubim ili potrošim, naručim još nekoliko komada (nikad se ne zna). Pruža odličnu hidrataciju u ovim hladnim danima i toplo ga preporučujem svima.



4. Instant Colour for lashes and eyebrows
Da li ste osoba koja ima duge trepavice koje su pri krajevima veoma svetle, pa kada ste bez maskare vaše trepavice izgledaju majušno. Ja imam taj problem ali, žahvaljujući ovom proizvodu uspela sam da ga rešim. Proizvod je namenjen za trepavice i obrve. Neću vam više ništa otkrivati jer imam u planu recenziju ovog proizvoda, pa ukoliko vas zanima obavezno mi to napišite u komentarima. 



5. Oriflame Pure Skin Face Wash
Ovaj proizvod je fenomenalan! Otklanja nečistoću i eliminiše višak masnoće sa kože tj. namenjen je za umivanje. Kada istrljam lice sa njim i kada isperem imam neki ugodan osećaj, kao neko peckanje i osećaj kao da mi koža ponovo diše. Obožavam!



6. Avon Advance Techniques Ultimate Volume Spray
Ovo je sprej za volumen kose, koji čini kosu gušćom i elastičnijom. Posle upotrebe se ne ispira, a može se staviti na mokru ili suvu kosu (ja stavljam na mokru kosu koju sam predhodno dobro istrljala peškirom). Zaista daje volumen kosi i odlično obavlja svoj posao.



7. Nive Creme Pflege Waschcreme
Ovde imamo još jednu kremu za ruke, koja miriše isto kao ona klasična Nivea krema koju smo verovatno svi isprobali. Savršeno hidrira i žao mi je što sam je skroz potrošila. Ali sam sigurna da ću ovaj proizvod ponovo kupiti.



8. Balea Augen Make-up Enterner
Ako tražite proizvod po niskoj ceni za skidanje šminke oko očiju, onda razmislite o ovom proizvodu. Skoro se pronašao u mom haul postu i brzo sam ga potrošila (sestra i ja). U samo par poteza skida maskaru i jaču šminku koju imate na kapcima. Meni traje već skoro mesec dana i imam ga još uvek malo. Preporučujem da ga isprobate!



9. Syoss Repair Therapy 02 Spülung
Što se tiče ovog proizvoda, čitala sam mnogo o njemu po internetu i mišljenja su podeljena. Neki su pisali samo negativno, a sa druge strane neki imaju samo pozitivne utiske. Ja sam od onih devojaka koja ima dugu, ali pri krajevima veoma oštećenu kosu (nisam se nikada farbala). Nisam vodila previše brige o nezi kose niti mi je to bilo bitno. Ljudi moji, posle prvog korišćenja ovog proizvoda odmah sam primetila razliku. Kosa mi je svilenkastija i manje slepljena i mnooogo lakše se raščešljava! Ima veoma prijatan miris i namenjen je za suvu i ispucalu kosu koju "treba oživeti" i stavlja se samo na krajeve kose. Ja sam i više nego zadovoljna i nastaviću da ga koristim.



10. Maybelline Affinitone
Predhodni puder koji sam koristila je Mineral Silk & Lift od Ingrid kozmetike. Nažalost, koliko ga obožavam osekla sam tubicu da bih izvukla poslednje kapi proizvoda koje su ostale, pa samim tim nisam mogla da ga vam fotografišem jer sam bacila tubicu. Taj puder je jedno savršenstvo! Što se tiče Maybelline tečnog pudera, takođe mi se veoma dopada. Daje srednju do potpunu prekrivnu moć, lepo se stapa sa kožom i veoma je postojan. Mana mu je jedino što ima nešto tečniju teksturu pa zbog toga više proizvoda izađe kada se stisne. Maybelline puder u kamenu je takođe odličan, idealno prekriva sve nesavršenosti na koži. Tečni puder je u nijansi 24 Golden Beige dok je puder u kamenu u nijansi 21 Beige Dore.



11. Real Techniques Brushes
Sigurna sam da ste čuli brojne pozitivne komentare i utiske o ovim četkicama. Ja sam ih kupila u jednoj lokalnoj parfimeriji i koštale su nešto manje od 20e. Božanstvene su, mekane, precizne i trenutno na slici prljave ali mi valjda nećete zameriti. Sve u svemu, jedne od omiljenih koje posedujem!



12. Manhattan Natural Bronzing Powder
Iskreno, nisam neki ljubitelj bronzera i rumenila, ali se trudim da im pružim šansu. Onaj bronezer mi se dopada, ima sitne šljokice koje se gotovo ne primećuju i lepo se blenda. Jedino što mi se ne dopada jeste to što na svetlosti izgleda pomalo narandžast (ali mislim da većina bronzera daje takav rezultat). Nisam ga kupila u Srbiji, pa ne znam da li kod nas ima da se pronađe.



13. Avon Naturals
Sledeći proizvod je ovaj mist iliti sprej za telo iz Avona, koji miriše na nar i mango. Preedivno miriše i mislim da je ovo najlepši koji trenutno imaju u ponudi. Naručila sam jedan za Giveaway na mom blogu, pa ćete uskoro saznati o čemu je reč.



14. Estée Lauder Eyeshadow Palette
Bukvalno najomiljenije palete koje ja posedujem! Jakoo su pigmentovane i lako se blendaju. Jedna paleta ima sedefaste senke (u nijansi 09 Fierce Safari), a druga ima matt senke (u nijansi 02 Ivory Power). Luda sam za nude nijansama!





15. Revlon New Complexion Condition & Color LipStick 
Ovaj karmin sam nosila svega nekoliko puta, jer nisam preterani ljubitelj mat karmina jer isušuju moja usta. A ja naravno ne podnosim suva i ispucala usta, pa se najčešće opredeljujem za labela i balzame. Postojanost je odlična, pigmentacija takođe a miris je čudan ali izuzento prijatan. Dopada mi se kako mi stoji i baš zbog toga se našao u mojim jesenjim favoritima. A složićete se da je prava jesenja boja!




16. Yves Rocher Monoi de Tahiti Body Oil
Ja ne znam više koje reči da upotrebim da bih vam opisala ovaj proizvod (divan, očaravajuć, božanstven, savršen, prelep..). Okej, prestajem, obećavam! Najviše sam ga koristila krajem leta i početkom jeseni i verujte, miriše lepše od najlepšeg parfema! 



To je to što se tiče mojih jesenjih favorita, nekoliko proizvoda sam zaboravila da fotografišem jer sam bila u žurbi. I nadam se da ne zamerate zbog kvaliteta slike, jer kao što rekoh, nije do mene. Pišite mi u komentarima šta vam se najviše dopada i šta biste voleli da isprobateKisses, xoxo


EMAIL FOR BUSSINES: katarina99art@gmail.com
 BLOG EMAIL: kacadjori@gmail.com
INSTAGRAM: OVDE/HERE
ASK.FM: OVDE/HERE

You Might Also Like

9 коментара

  1. Kaca draga, odlican post. Zaista sam uzivala. Vecinu ovih proizvoda nisam do sada koristila ali rado cu poceti.
    Gotičarka


    ОдговориИзбриши
  2. Divan post, obožavam ovakve postove. Nisam probala više od pola ovih stvari, ali nakon ovog' posta moram da ih kupim, čine se super. ♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Ne razumem se bas u sminku pa ne znam sta da komentarisem. Lepi su ukrasi... xD

    ОдговориИзбриши
  4. Divne fotografije i proizvodi, meni je ova avon care krema odlična baš za ovo vrijeme, super post ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jao Bože, koliko divnih proizvoda, a i fotografija na jednom mestu! Baš mi se dopadaju ovi Avonovi balzami za usne, definitivno bih mogla i sama da poručim jedan. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Baš su predivni ovi ukrasi na slikama. Post isto tako ♥

    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши
  7. Moram probati ovaj bodymist iz Avona,vec dugo mi je na popisu zelja,ali nikako da ga kupim!Odlican post draga!❤

    http://asmalldoseofthebeginning.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Uživala sam dok sam čitala tvoje favorite. Imam sličnu četkicu za šminkanje i ne ispuštam je iz ruku. Sprejeve i balzame za usne iz Avona također posjedujem i jako sam zadovoljna.
    Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Subscribe