Farbanje kose sa Step sokom | moje iskustvo

26 јануар


Ja sam bila jedna od onih tinejdž devojčica koje obožavaju da eksperimentišu sa svojom kosom. Iako danas to ne podnosim, nekada sam zaista uživala u tome. Jedino u čemu sam trenutno dobra (a što se kose tiče) je pravljenje messy punđe, a ujedno i moje najdraže frizure! Kao što već rekoh, nekad sam to jako volela da radim pa sam kosu bojila sa svime što mi je došlo pod ruku, osim farbe jer moji roditelji to nikako nisu dozvoljavali. Kredama, crvenim markerima, temperama, pa čak i sa sokovima. Da, dobro ste pročitali - sa sokovima! U to vreme (i to ne tako davno) bilo je popularno da se kosa boji sa "Step Max" sokićem. Prvenstveno zbog toga što je to sok i što nimalo ne oštećuje kosu, a ispira se posle par meseci (u mom slučaju je to tri meseca). Dakle, zaključićete i sami, bolje je i praktičnije od farbe. I nebitno da li imate svetlu ili tamnu kosu, ovaj sok se veoma dobro prima. U nastavku posta saznajte kako da dobijete crvene pramenove pomoću par kesica ovog Step soka..

(ovo je bilo pre godinu i po dana)
Potrebno:

◾ Nekoliko kesica "Step Max" soka (u zavisnosti kolika vam je kosa i koje je gustine, ja sam stavila tri da bi boja bila što intenzivnija), a sok možete pronaći u svim većim marketima po ceni od 30,00 din;
◾ Šerpica u koju ćete sipati vodu;
◾ Stari peškir;
◾ Kašika.
Postupak:

1. Uzmite srednju šerpicu, sipajte vruću vodu do pola i stavite na ringlu kako bi voda proključala.

2. Kada voda proključa, sklonite sa ringle na kuhinjsku dasku (pazite da se ne opečete jer je voda vrela). Sipajte 3-4 kesice "Step Max" soka u proključalu vodu i dobro promešajte kašikom.

3. Predhodno opranu (suvu) i raščešljanu kosu potopite u šerpicu sa vrelim sokom i sa kašikom prosipajte tečnost na određena mesta kako bi svaki deo bio jednak (važno je da kosu prevrnete napred). Držite tako kosu u šerpici pet minuta.

4. Kada prođe par minuta, pustite da se kosa iscedi i da se ohladi pa zatim višak iz kose iscedite rukama. 

5. Uzmite stari peškir i protresite kosu a zatim je osušite fenom. Naredna tri dana ne perite kosu! 

6. Krajnji rezultat možete videti na mojim fotografijama. Složićete se da je zaista jednostavno i lepo!?


(ova fotografija je preuzeta sa interneta)

Prednosti:

◾ Ukoliko kosu ne isperete vodom odmah nakon postupka, boja će trajati znatno duže.
◾ Dobijate izgled kose kao da ste tek ofarbani, a dodatni plus je što nimalo ne šteti kosu.
◾ Brzo je, jeftino i praktično.

Mane:

◾ Fleke na peškiru koje spadaju tek nakon nekoliko pranja.
◾ Posle postupka ne smete prati kosu tri dana, jer će se u suprotnom boja skinuti posle 4-5 pranja. Stoga, morate izdržati da tri dana imate pomalo lepljivu kosu i da tih dana udišete miris maline i višnje koja se širi iz vaše kose.
◾ Ukoliko odlučite da obojite celu kosu, postoji mogućnost da se opečete jer je ipak u pitanju vrela voda. Nikako ne umačite celu glavu!

(i moja najbolja drugarica ima crvene pramenove, maca je tu jer nisam želela da prikazujem facu ovde na blogu bez njenog znanja, lol)

Nadam se da vam se ovaj post dopao i da je možda, nekima od vas bio od koristi. Ako se odlučite za ovako nešto, sigurna sam da se nećete pokajati. Dovoljno je da kažem da su i moje dve drugarice isprobale ovo i da obe imaju pozitivno iskustvo. Takođe želim da naglasim da obe i dan danas boje kosu ovim sokom i ništa im se nije dogodilo. Da li ste ikada pre čule za ovu metodu bojenja kose? Da li biste isprobale ovo? Pišite mi utiske u komentarima, ljubim vas!
Email for bussines: katarina99art@gmail.com Instagram Ask.fm Bloglovin'

You Might Also Like

29 коментара

  1. Jako ljepo i poučan post. Sviđa mi se tvoja boja kose. Uživala sam čitajući ovaj post.
    Posjeti moj blog bilo bi mi drago:
    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam znala za ovaj postupak '' farbanja '' kose. Drago mi je da sam baš kod tebe pročitala nešto o tome. Kosa ti je bila divna, ali i sada je moram priznati. Takođe mrzim da pravim frizure, i tako je moja kosa svaki dan puštena, eventualno u punždi. Uživala sam čitajući, super postt♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Nikad nisam koristila ovaj postupak farbanja kose, ali meni se moja boja kose jako svidja i neću je još dugo farbati. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je fenomenalno, viđala sam slične savjete i na yt i iskreno nisam vjerovala da radi i sad kad vidim tvoju kosu moram priznati da sam pozitivno iznenađena i samo imam pitanje. Nakon koliko pranja se ovo ispere?

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Ako ne operes kosu nakon postupka, postoji mogucnost da ti drzi i do dva-tri meseca. Boja vremenom bledi ali i tada moze da izgleda veoma lepo. A posle koliko pranja se potpune ispere, nisam sigurna. :)

      Избриши
  5. Rado bih ovo probala,al' imam osjećaj da mi neeće stajati hahah.
    Jako dobra ideja.☺

    minnahslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Dosta mojih drugarica je probalo ovo i zaista je lepo izgledalo. Drago mi je da si napisla ovaj post, baš sam uživala :)

    ОдговориИзбриши
  7. Vrhunskaaa idejaa uff ej moran probatt
    https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Lepooo!! Pratim te pa ako hoces uzvrati

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Fenomenalan post!Do sada nisam čitala postove sa ovom temom!Fotke su lepe!Ofarbati kosu sokom je zaista hrabro!Svaka čast na tome!Moja drugarica se farbala sokom,početkom letnjeg raspusta i njeni ustisci su bili sjajni,ima još uvek tu boju!♥


    HUGE GIVEAWAY/VELIKO NAGRAĐIVANJE JE NA MOM BLOGU,PA KAO ŽELIŠ POGLEDAJ!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Diivan post, kosa ti je predivna, i nadam se da cu jednom probati ovo :)
    Nadam se da ces kliknuti na linkove iz mog zadnjeg posta,hvala ako to ucinis :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/night-out-outfit-twinkledeals-part1.html

    ОдговориИзбриши
  11. Jaoj Boze, nekada je bila bas velika opsesija sa tim farbanjem. Ja nikad nisam probala, a nije ni da sam zelela. Mada slazem se da izgled poprilicno slatko. Ali ako taj sok uspe da ti oboji kosu, zamisli kolika je to hemikalija. Sta li tek onda uradi sa nasim zelucem.... xD

    Inace, zapratila sam te, pa poseti moj blog i uzvrati. Imam novi post o losim trendovima u 2016. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Oduševljena ! Majke mi moje, ovo je ono što sam godinama htela a i tražila. Trenutno sam ja u tvojoj situaciji od pre nekoliko godina, jer moja majka neće ni da čuje celu rečenicu čim spomenem farbanje. Smatra da mi to trenutno mije potrebno, a ja jarko želim uraditi nešto sa svojom kosom. Inače, takođe imam smeđu kosu i mislim da ću pokušati ubediti je da je ovo znatno lepše, jeftinije i ne predstavlja nikakvu štetu za kosu. Hvala na ovako divnom postu !

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemas pojma koliko mi je drago da sam ti pomogla! Znam kako je kad zelis nesto a roditelji to ne dozvoljavaju. Meni je mama dozvolila kad sam joj rekla da nije stetno za kosu i da se ispira nakon nekoliko pravnja (sto sam malo slagala jer boja traje duze). :) <3

      Избриши
  13. Čula sam za ovu vrstu farbanja i meni je to skroz okej. Želela sam i ja probati , ali mi majka nije dala . <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  14. Katarina draga, moram reći da sam se oduševila kad sam videla ovaj post, iz razloga što sam ja pre par godina, farbala istom ovom tehnikom, i to pre svih, i moram se pohvaliti da sam tada bila u centru pažnje, s tim što su moji pramenovi bili vatreno crveni (jer mi je kosa bila blajhana) tako da bih uvek izazivala pozitivne reakcije ljudi videvši me. Ova metoda ne šteti kosu toliko tako da je ja i dan danas podržavam, i kao što rekoh drago mi je da si pisala na ovu temu. Odličan post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  15. Hvala sto si podelila svoje iskustvo sa nama. Moja drugarica se farbala step sokom, tacnije pramenove je neke uzvlacila, i bilo je jako lepo na oko, a i kvaliteno, s obzirom da je boja bas dugo trajala. :)
    Sjajne su fotografije! Slatka su bas!
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  16. Farbala sam kosu vec jednom i mogu da kazem da sam odusevljena jer mi je boja step sokica trajala godinu dana, idalje traje. Sad cu se opet farbat, ostao mi je crveni pigment, tako da sam odusevljena.

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман18. јул 2022. 01:40

    Pomozi mi da isperem ovo🥺 molim te prije više od mjesec dana sam se prefarbala hoću da se skine već jednom hoću staru boju kose🥺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aj javi dal si skinula.. mala mi sr farbala na pocetku raspusta.. nikako da spadne boja. Sad ce u skolu. Ovo ni na sta ne lici

      Избриши
  18. Pomoc.. kako da skinemo boju? Dete krece u skolu, nikako da se skine... Od pocetka leta

    ОдговориИзбриши

Subscribe