Read or not | Zato što te volim - Gijom Muso

23 јануар


Evo jedne, hajmo reći nove rubrike na mom blogu. Ovo će biti rubrika slična kao one predhodne - "Moja preporuka serija", "Moja preporuka filmova" i "Moja preporuka knjiga" samo na malo drugačiji način. Dakle, svakog meseca ću vam preporučiti (a možda i ne) jednu knjigu i napisati svoje iskreno mišljenje o istoj. Knjiga o kojoj danas želim da vam pišem je knjiga "Zato što te volim" koju je napisao Gijom Muso. Ako želite da čujete nešto više o ovoj knjizi, obavezno nastavite sa čitanjem.. 



Opis knjige"Petogodišnja Lajla nestala je u jednom tržnom centru u Los Anđelesu. Duboko potreseni ovom tragedijom, njeni roditelji se razilaze. Pet godina kasnije, Lajla se pojavljuje na istom onom mestu na kojem joj se izgubio svaki trag. 
Živa je, ali iz nekog nepoznatog razloga, ne progovara. Svi su srećni zbog njenog povratka, ali javljaju se i neizbežna pitanja. Gde je Lajla provela sve ovo vreme? Sa kim? Ali pre svega, zašto se vratila?
Ova dirljiva, ljudska drama zapravo je čarobna ljubavna priča koja vas uvlači u misteriju i drži vas u neizvesnosti, priča čiji završetak nećete tako lako zaboraviti."

Elektronska knjiga - klik ovde.

Žanr - Fantastika, romantika, drama 





Moje mišljenje o knjizi - Moram priznati da me privukao ovaj kratak opis na poleđini knjige. Sama radnja knjige će vas naterati da je ne ispuštate iz šaka sve dok ne stignete do poslednje rečenice. Dopada mi se to što ne možete ni da predpostavite šta će se na kraju desiti. Ja sam zinula i sklonila pogled sa knjige kako bih došla sebi - eto, toliko o tome. A kraj je zaista neočekivan. Jedine zamerke koji imam za ovu knjigu su to što je napisana zbrda-zdola i što je pisac ostavio male rupe u priči. Da se bolje izrazim, u nekim delovima je prosto izostavio važne detalje koji su mene lično zanimali. Sigurna sam da neke delove nećete razumeti jer tad realnost prelazi u fantastiku, pa ćete samim tim vraćati par stranica unazad kako biste sklopili sve kockice (bar je to tako bilo kod mene). Ali u svakom slučaju vredi pročitati knjigu jer sa sobom nosi veoma važne životne pouke i ono najvažnije - ostavlja jak utisak. Imate moju toplu preporuku!

Gde možete kupiti - Ja sam svoju kupila u Vulkanu po akcijsokoj ceni od 299,00 dinara, što je za ovu knjigu i više nego odlično. Sad kad više nije na akciji možete je pronaći na Vulkanovom sajtu po ceni od 559,00 dinara - klik ovde



Da li ste čitali ovu knjigu? Ako jeste, kakvi su vaši utisci? 
Email for bussines: katarina99art@gmail.com Instagram Ask.fm Bloglovin' 

You Might Also Like

10 коментара

  1. Planiram da čitam ovu knjigu ali uvek pronađem neku drugu, ali posle ovog posta sigurno ću je pročitati. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista odlican post! Knjigu nisam procitala, ali po tvojim rijecima ne sumnjam da je knjiga savrsena. Nadam se da cu je uskoro procitati.

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post. Nisam nikad čula za ovu knjigu, ali djeluje jako zanimljivo. Moram priznati da si me zainteresirala za ovu knjigu. Sve si jako ljepo napisala,a kvaliteta slika ti je vrhunska.Svaka čast!
    Želim ti puno sreće u daljnjem blogovanju!

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Radnja mi se čini kao prava misterija, a ja jako volim misteriju, pa mislim da ću je pročitati u pdf-u :D hvala ti na preporuci

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je moj najdraži pisac. Pročitala sam baš sve njegove knjige koje je do sada napisao i drago mi je da si baš njega uvrstila u svoju preporuku 😊

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post,jako si me zainteresovala za knjigu. Potražit ću je sigurno :))
    Novi post http://prvipostadress.blogspot.ba/2017/01/haul-avoncatricerimmel.html ako želiš možemo se međusobno pratiti :))

    ОдговориИзбриши
  7. Baš mi se sviđa opis i tematika,baš bih voljela da je pročitam.:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  8. Baš mi se sviđa opis i tematika,baš bih voljela da je pročitam.:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  9. Your blog is lovely and I am following you.
    I hope you follow back - it is fun to support new
    bloggers!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Subscribe