BLOG TIPS | Kako ostaviti linkovan komentar na blogu?

29 јануар



Evo ga jedan Blog Tips! Nakon posta "Kako napraviti baner za blog?" koji ima veliki broj pregleda i za koji sam primetila da vam je od velike pomoći, odlučila sam da napišem još jedan sličan, samo je ovoga puta u pitanju "Kako ostaviti linkovan komentar na blogu?". Ja sam sigurna da većina vas (koji blog imaju duži vremenski period) zna kako se ostavlja linkovan komentar. Ovaj post nažalost nije za vas, već za one koji to ne znaju ili koji su pak novi u svemu tome. U budućnosti planiram da češće radim ovakve postove, pa ako nešto ne razumete ili vam je potreba pomoć koja je vezana za blog, možete mi to napisati u komentarima. Biće mi drago da napišem post koji će vama biti od pomoći.



Svi vrlo dobro znamo da kad kopiramo i ostavimo link svog bloga ispod komentara, osoba koja poželi da uđe na vaš blog takođe mora da uradi isto to (copy-paste), što svakako nikome nije brzo i praktično. Plus su manje šanse da neko poseti vaš blog ako imate samo kopiran link umesto linkovane reči - valjda shvatate šta hoću da vam kažem. Dakle ako želite da neko direktno uđe na vaš blog bez kopiranja linka i ostalog, potrebno je da uradite sledeće: 

◾ Napišite komentar ispod nečijeg posta.

◾ Kopirajte ovaj link - <a href="http://dearmissmodern.blogspot.rs/">Dear  Miss Modern</a> ).

◾ Umesto mog blog linka (ovo plavo), dodajte svoj i zatim pored (ovo crveno) napišite ime vašeg bloga ili šta god želite - kao što sam ja to učinila na slici ispod. I povedite računa da ne obrišete simbole i znake navodnika (<a href=""></a>).

◾ Kada ste sve to završili, objavite komentar i ono što ćete videti je linkovani komentar iliti linkovana reč - Dear Miss Modern. Zahvaljujući tome svi će moći direktno da posete vaš blog. Lako je, zar ne?

◾ Ono što bi trebalo da znate je da linkovan komentar možete da ostavite samo na blogu čiji boks za komentare izgleda baš kao sa slike (ispod).





Ovaj post je izuzetno kratak, znam, ali ovih dana ću to svakako nadoknaditi. Pripremam vam jedan DIY projekat, jer sam po statistici primetila da su vam to omiljeni postovi (još samo da kupim lepak za drvo i belu temperu haha). Meni je takozvani iseckani raspust počeo juče, pa samim tim od mene očekujte više postova!
Email for bussines: katarina99art@gmail.com Instagram Ask.fm Bloglovin' 

You Might Also Like

13 коментара

  1. Nedavno sam saznala za ovu ''foru'' i ostala sam oduševljena, mislim da je i drugim blogerima lakše doći na moj blog, a i bolje izgleda, hvala na savjetu i obavezno napravi još ovakvih blogger tips postova :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  2. Nedavno sam saznala za ovo,baš je fora.Hvala što si to podjelila s nama:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je jedan od korisnijih postova, bar je bio za mene, kada sam slučajno naletela na njega, na drugom blogu, pre par nedelja.
    Odlične fotografije! :)

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  4. Ok, nadam se da cu uspeti ovaj put.. Ps; nadam se da ces ni uzvratiti folloew i preliatati moj blog! Hvala punoo

    My world - My experiences

    ОдговориИзбриши
  5. Katarina draga, sećam se tvog predhodnog posta, i ako se ne veram, mislim da sam ti se i tada divila jer si sa nama podelila nešto korisno, tako da i ovaj put, hvala na prikazu, verujem da će ovo pomoći svim početnicima u blogovanju. Predivno objašnjeno, zaista odličan post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Bas sam skoro razmisljala o ovome. Mnogo si mi pomogla, a verujem i ostalima. Hvala na resavanju moje nedoumice.♥


    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican i veoma koristan post :)Nisam razmisljala o tome,ali sada cu bas da probam :)

    Suzastil

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan i jako koristan post za početnike koji žele promovirati svoj blog.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Jako koristan post. ♥
    Nova sam ako mozes pogledaj moj blog ; https://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala ti na ovome, baš mi je trebao ovaj post! Vrlo korisno i zanimljivo. Zaslužila si da te zapratim tako da sam sada službeno tvoj 168. follower! :D

    Nadam se da ćeš posjetiti moj blog i da ćeš zapratiti i ti mene na mom blogu: Carstvo zapisanih misli tako da ostanemo u kontaktu. ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Pokušao sam da linkujem jednu reč i da linkujem jednu sliku. Kada označim tu reč i odem na link na bloggeru, ne daje mi onaj formular, koji je "normalan", već neki pojednostavljni formular. Isto tako sliku, ako hoću da linkujem, označim sliku, odem na link i ne dobijam onaj standardni formular, nego neki drugačiji. Kada snimim tu stranu i kada u pregledu pokušam da kliknem na taj tekst ili sliku, nema nikakvih promena, nema linka. Poslao bih sliku, ali nije predviđeno.

    ОдговориИзбриши

Subscribe