OUTFIT | Red Rose

03 август


Evo napokon još jednog outfit posta koji sam jedva čekala da podelim sa vama! U poslednje vreme sam non-stop dosađivala sestri da me fotografiše, što mi je naravno na kraju učinila. Zato danas, zahvaljujući njoj, sa vama mogu da podelim svoj drugi outfit post! Počinje da mi bude jako interesantno sve oko ovoga - poziranje, editovanje i na kraju pisanje ovakvih postova. Stoga, u budućnosti očekujte još puno sličnih! Današnja kombinacija je nešto jednostavnija, prava letnja, za ove toplije dane. Nosim običnu crvenu majicu i ovaj presladak teksas šorc sa motivima ruža, koje su trenutno baš u modi. Taj dan kada su nastale ove fotografije, sestra i ja smo išle u popodnevnu šetnju po starom gradu, zbog čega sam obula udobne patike i ponela mini rančić u koji sam stavila neophodne potrepštine. Ništa specijalno, ali po mom mišljenju sasvim u redu za jednu šetnju, šta vi mislite? Kako vam se čini?

















Majica/T-shirt: Tally Weijl
Šorc/Shortc: New Yorker
Patike/Sneakers: Puma
Ranac/Backpack: Hedgren
Naočare/Sunglasses: H&M
Ogrlica/Necklace: H&M

Očekujem Vaše utiske u komentarima!


E-mail: katarina99art@gmail.com Instagram Flickr

You Might Also Like

28 коментара

  1. Outfit je suuuper!! 😃 Sve mi se bas svidja!!!!! 😃😉

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Koliko mi se dopada ceo vajb posta 😍 Tako nekako tumblr i vintidž, jaaako kjut. Outfit je presladak i potpuno sam odlepila za sortsom. Divan post ❤

    Novi post je na mom blogu, ako bi zelela pogledas---
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan autfit, Katarina. Obožavam crvenu boju a i ruže na odeći, tako da je ova kombinacija pun pogdak! ❤️

    Novi post: The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  4. Izgledas jako divno, svidja mi se tvoja estetika. Kao i tvoj blog, pa si dobila novi follower x)<3

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična kombinacija za šetnju. Šorc je prelep! ❤️

    jasminadimitri.blogspot.rs | youtube.com/jasminadix

    ОдговориИзбриши
  6. Sličicee su wooooow!!!! Predivan outfit!

    Zapratila sam tvoj blog, bilo bi mi jakoo drago kada bi uzvratila! https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, jako mi se dopada outfit, posebno šorc sa detaljima ruža! Divne fotke! <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  8. Ne mogu da verujem da ti je ovo tek drugi outfit post, ti si devojko profesionalac! Baš mi se dopada ovaj outfit i skroz je u mom fazonu. Fotke su takođe vrhunske i sve pohvale i tebi na poziranju, ali i tvojoj sestri na umeću. Koji foto-aparat koristite? Divan post, radujem se budućim! ♥

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. OMG hvaaala ti Milice!! Nemaš pojma koliko mi to znači! ❤️ Zahvaljuje ti se i moja sestra. Koristim Canon 7D i objektiv EFS 17-55mm. Hvala ti još jednom na predivnom komentaru! ❤️

      Избриши
  9. Odličan outfit i fotografije. Obožavam crvenu boju. :)
    Pogledaj moj novi post
    https://minnieart.blogspot.com/2018/08/rosegal-review.html

    ОдговориИзбриши
  10. I love your trainers so much *.* I just followed your blog <3 If you want, take a look on mine too *.*
    xo
    Blog An Aesthetic Alien | Instagram | Facebook
    Youtube

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, slike su predivne i outfit mi se jako sviđa :)

    GIVEAWAY NA MOJEM BLOGU!
    http://doroty4.blogspot.com/2018/08/heklano-se-vratilo-u-modu-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  12. Upravo sam te zapratila draga :) Sjajan letnji outfit, skroz chic.

    Cmok

    ОдговориИзбриши
  13. Predivan outfit, potpuno ljetni i baš za ove vrućine, fotografije su ti stvarno savršene *O*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Subscribe