Mesečne preporuke | Jul

08 август


Po komentarima iz prethodnog posta o mesečnim preporukama zaključila sam da vam se ova rubrika i te kako dopada. Moram priznati da ovaj post jeste zahtevao mnogo više vremena od uobičajenih koje pišem na blogu, ali je svakako vredelo truda, bar ja tako mislim. Pošto je ovo ionako predugačak post, ne bih vas više davila nebitnim uvodom. Za one koji nisu čitali prvi deo mojih random preporuka, predlažem da to odmah učinite. A vi koji jeste, pa, u ovom postu saznaćete za neke nove preporuke. Pišite mi vaše utiske, znate da volim da ih čitam.


Prethodni post o mesečnim preporukama: klik



1 | FILM

The Kissing Booth (Štand za poljupce) - je romantično-komičan film o dva prijatelja, Eli i Lee-u koji su rođeni istog dana, u isto vreme i u istoj bolnici. Njihove majke su veoma bliske prijateljice. Otkad znaju za sebe, oni se druže i dele sve svoje tajne. Još kao deca smislili su zajednička pravila kojih moraju strogo da se pridržavaju, a jedan od njih je da ne smeju ništa da imaju sa bliskim osobama ovog drugog. Problem nastaje onog trenutka kad oni odrastu i kad se Eli potajno zaljubi u rođenog brata njenog najboljeg prijatelja, za koga svi dobro znaju da je loš momak. 

Moje mišljenje - Znam da me ovde prati dosta devojčica i tinejdžerki, pa sam baš iz tog razloga želela da podelim ovaj film. Komedija je žanr koji je uvek dobrodošao, pogotovo ako na to dodamo da je tinejdž. Po meni idealan za leto i dane kada ne znate šta da radite. Mislim da će starijima biti dosadan zbor radnje koja se odvija kroz film. Meni se dopao jer je smešan i na neki način drugačiji od svega što sam do sad navikla da viđam u drugim komedijama. Svakako nisam stručnjak za tumačenje i ocenjivanje filmova, ali bih ga najradije preporučila mlađim tinejdžerima. Kao što rekoh, odličan je za ove letnje dane.

Link za gledanje: klik
Trailer: klik
Žanr: Komedija, Romantika
Moja ocena: 8/10
IMDb ocena: 6,4/10
Trajanje filma: 1h 50min








2 | kNJIGA


Melodija moje duše (Rajan Vinfild) - Četrdesetogodišnja Džejn rešena je da rasvetli uzrok smrti svoje kćerke Melodi, i pokuša da razume poslednje dane njenog života. Zato želi bolje da upozna Kejleba, mladog uličnog svirača koji je bio Melodin blizak prijatelj. Usamljena i neutešna, Džejn će se na olujnom putu požude zapitati preko čega bi sve prešla zbog prave ljubavi, i otkriti da li je isuviše kasno za novi početak ili ponekad sreća proizilazi iz najdubljeg bola i patnje.

Moje mišljenje - Knjiga mi je na početku bila nekako dosadna, bez neke posebne priče, ali kako su se događaji odvijali postajalo je sve zanimljivije za čitanje. Nisam mogla da pretpostavim kako će se knjiga završiti što me je nateralo da je do samog kraja pročitam. Nije najbolja koju sam pročitala ali je svakako interesantna i lagana za čitanje. Smatram da opis knjige ne otkriva skoro ni mrvicu onoga što se dešava u knjizi, što može biti prednost ali takođe i mana.

Žanr: Drama
Odlomak iz knjige: klik
Broj stranica: 288
Ocena: 8,5/10








3 | slatkiš


Munchmallow je u poslednje vreme ubedljivo moj najdraži slatkiš, opsednuta sam njime. Čim mi se prijede nešto slatko, odmah pomislim na munchmallow sa crnom čokoladom (nisam ljubitelj bele). Vrlo dobro znam da su mišljenja o njemu podeljena, nekima je baš ukusno ili baš suprotno, nekima je skroz u redu ali ne i nešto što bi stalno jeli. Što je okej, nemamo svi isti ukus i ne volimo svi iste stvari. Uglavnom, da skratim. Sigurna sam da ste nekada probali ovaj slatkiš i da verovatno imate već formirano mišljenje o njemu. Pošto su ovo preporuke, ja sam želela da preporučim nešto što volim, što ne znači nužno da će se i vama svideti. Kao što rekoh sve je stvar ukusa. Da ne bude zabune, nije sponzorisano niti išta slično, ovo je samo moja preporuka za one koji još uvek nisu isprobali ovaj slatkiš. Vi koji ste probali, možete slobodno podeliti svoje mišljenje.

Možete pronaći u: Dis, Roda, Idea, Tempo, Maxi i u svim bolje prodajnim objektima.
Cena: klik








4 | Serija


The Gifted (Nadareni) - Dva roditelja u bekstvu vode svoju porodicu kada otkriju da njihova deca imaju mutantske sposobnosti koje mogu da naškode ljudima u njihovom okruženju. Ova četvoročlana porodica odmah odlazi od svoje kuće u potrazi za drugim mutantima a i kako bi se sakrili od ljudi koji žele da im odvedu i ispitaju mutantsku decu. Mutanti se smatraju moćnim i skoro neprevaziđenim zbog čega se love, odvajaju i drže u posebnim prostorijama. Svaki mutant ima jedinstvenu moć koju u većini slučajeva ne mogu da kontrolišu. Zbog čega dolazi do opakog rata između ljudi i mutanata. 

Moje mišljenje - Po nekoj mojoj proceni, ova serija je mnogo zanimljivija od prethodne o kojoj sam pričala u preporukama (Riverdale). Odgledala sam je jako brzo i trenutno umirem za sledećom sezonom koja izlazi tek na jesen. Serija je zaista odlična ali nije toliko poznata što me iskreno malo začudilo, možda se proslavi sa novom sezonom. Ko je ljubitelj fantazije i naučne fantastike, uz mali dodatak misterije, ova serija će mu se svakako dopasti. Predlažem da prvo pogledate trailer jer sam sigurna da će vam zagolicati maštu. I da, trenutno na internetu postoji samo prva sezona.


Link za gledanje: klik
Trailer za prvu sezonu: klik
Trailer za drugu sezonu: klik
Žanr: Akcija, Drama, Fantazija, Naučna fantastika, Superherojska fikcija
Moja ocena: 9/10
IMDb ocena: 7,7/10
Trajanje epizode: 43min











5 | restoran


Intergalactic Diner - Ukoliko ste pratili seriju Riverdale, znate da se mnoge scene odvijaju u tom jednom posebnom kafe-restoranu koji je zove Pop's u kom se ekipa uvek okuplja da bi ćaskali i pili svoj omiljeni milkshake. Ali ako niste gledali seriju, nije ni bitno. Ovaj restoran koji se nalazi u Beogradu veoma je sličan tom iz serije, samo što ovaj nosi drugačiji naziv. Iskrena da budem, ovaj restoran nisam posetila ali svakako planiram čim odem u Beograd. Enterijer ovog restorana izgleda fonomenalno, nekako skroz autentično i Američki. Drago mi je da se neko setio da u našoj blizini otvori ovako nešto, stoga sve pohvale za to. Preporuku da posetim ovaj restoran dobila sam od prijateljice, koja je bila krajnje oduševljena hranom, uslugom i samim ambijentom. Ja jedva čekam da odem tamo i uverim se da li je to zaista tako. Ukoliko je neko od vas već bio ovde, obavezno mi pišite utiske! 

Kontakt i lokacije: klik
Web stranica: klik
Meni: klik
O njima: klik
Instagram: klik
Facebook: klik











6 | youtube kanal

The ACE Family - je youtube vlog kanal koji vode dečko Austin i devojka Catherine zajedno sa svojom prekrasnom ćerkicom Elle. Ja zaista ne mogu da vam opišem koje je ovo otkriće bilo za mene, njigov kanal. Nešto najlepše na šta sam naletela u moru sličnih yt kanala. Toliko ljubavi, smeha i šala da je prelepo za gledati, zaista. Mogu slobodno reći da su oni idealan primer kako jedna porodica treba da izgleda. I što ih više gledam i pratim, divim se njima kao roditeljima, jer su takvi kakvi jesu. Zaista sve reči hvale za njih i njihov kanal, od mene imate ogromnu preporuku! Inače, skoro su došli do 10M članova, pa možete samo pretpostaviti zbog čega ih prati i podržava toliko ljudi. Obavezno ih čekirajte, nećete se pokajati! Ovo su mi njigovi najdraži videi: klik/klik/klik

YouTube: klik
Austin's Instagram: klik
Catherine's Instagram: klik
Elle's Instagram: klik







7 | INTERNET (WEB) STRANICA


Cenoteka.rs je prvi i jedini veb portal u Srbiji koji se bavi upoređivanjem cena robe široke potrošnje u najvećim trgovinskim lancima u Beogradu. Cilj portala jeste da građani, upoređivanjem cena u marketima, dobiju informacije gde mogu pronaći željenje artikle po najnižim cenama, kao i da se podstakne zdrava konkurencija izmedju trgovinskih lanaca.

Moje mišljenje: Cenoteka je jedna od korisnijih veb stranica na koje sam naišla. Naime, služi da saznate kolike su cene nekog proizvoda, u kojem prodajnom objektu (Idea, Dis, Roda..) možete naći određeni proizvod na akciji, gde su najniže cene itd. Možete dosta uštedeti. Zaista nešto veoma korisno za one koje stalno idu u kupovinu, nešto što možete preporučiti i svojim majkama ukoliko se vi ne bavite kupovinom namirnica. Jedina mana je što se ovaj sajt računa samo za Beograd i širu okolinu, ukoliko se ne varam. Obavezno čekirajte promo video kako bi vam sve bilo jasnije. 

Promo video: klik
Web stranica: klik





8 | APLIKACIJA


Flickr - je veb-sajt koji služi kao servis za skladištenje slika i videa onlajn zajednice. Kako je u pitanju popularan veb-sajt među korisnicima koji postavljaju lične fotografije, servis je dosta korišćen među blogerima kao ostava za fotografije. 

Moje mišljenje - Ovo je aplikacija koju možete skinuti na telefon, mada se možete prijaviti i preko računara. Smatram da će biti interesantna isključivo osobama koje vole fotografiju, zanimaju se oko iste ili ukoliko se bave amaterski ili profesionalno njome. Tu možete da delite sve svoje fotografije, naravno da pratite druge talentovane fotografe, da pronalazite inspiraciju, delite svoj svakodnevni rad itd. Ja kao neko ko obožava fotografiju i planira ozbiljnije u budućnosti njom da se bavi, smatram da je korisna za skladištenje svih fotki. Sad, ne želim da objašnjavam zašto i zbog čega jer ima mnogo toga što bih navela kao prednosti, ali ne bih želela da se raspisujem jer je ovo ionako dugačak post. Ukratko, mislim da je najbolje da je sami instalirate, isprobate i dođete do zaključka. Dakle, preporučujem ovu aplikaciju svim zaljubljenicima u fotografiju!

Flickr: klik
Moj profil na Flickr: klik








9 | iNSTAGRAM PROFIL


@dziv - je devojka iz Srbije koja se bavi fotografijom i verujte mi, neverovatna je u tome! Obožavam njene insta priče, fotografije i način na koji eksponira sebe na društvenim mrežama. Njen profil je oaza inspiracije i jednostavno se ne možete dovoljno nagledati njenih divnih fotkica. Mislim da je odličan primer svim mladim devojčicama i devojkama jer često priča o temama koje su izuzento bitne u današnje vreme. Ona takođe ima svoj youtube kanal koji je otvorila pre par meseci, koji je isključivo vezan za fotografiju. Tako da je ovo dva u jedan preporuka od mene. Obavezno posetite njen instagram profil kao i yt kanal, nećete zažaliti! 

Instagram: klik
YouTube: klik








10 | Preparativa/Dekorativa/parfemi


Victoria's Secret (Coconut Passion) Fragance Mist - ubedljivo jedan od mojih omiljenih mirisa iz VS linije. Takođe sam isprobala Amber Romance, Vanilla Lace i Temptation, ali Coconut Passion je nadmašio sve ostale mirise, valjda zbog toga jer ima prijatan miris kokosa, koji svakako obožavam. Miriše božanstveno i smatram da je savršen za leto. Moram priznati da su svi mirisi predivni i da svako može naći nešto što mu odgovara. Stoga, svakako preporučujem da isprobate neki. Dugo će vam trajati jer jedna bočica sadrži čak 50ml, a važno je napomenuti da je cena i više nego pristupačna.





Da li ste isprobali/pročitali/pogledali nešto od navedenog? Šta biste vi meni preporučili ovog meseca? Neki film, pesmu ili slično? Pišite mi, jedva čekam vaše komentare!

E-mail: katarina99art@gmail.com Instagram Flickr

You Might Also Like

16 коментара

  1. Prvo želim da ti kažem koliko ovo sve izgleda čisto, svetlo, uredno i profesionalno. Samo tako nastavi! Piši, objavljuj postove češće! :)
    Intergalactic je sjajan restoran, kod hotela Jugoslavije je bolji, jer je veći. Odlična hrana, iako meni na izgled ne deluje privlačno. Ukus je fantastičan :D
    Odgledala sam The Kissing Booth pre neki dan, mnogo je simpatičan i zanimljiv. Ne gledam više tinejdž filmove, nekako se interesujem za neke druge, tipa kultne filmove ili neke koji me zanimaju... Sve u svemu, imam ga na svojoj listi preporuka.
    Sad si me podsetila na VS mist, mogla bih da počnem češće da ga koristim :) sjajne su te stvarčice!

    Novi post: preporuke filmova | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo Danijela, divna si! Hoću, odlučila sam da se posvetim malo više blogu i da pišem što češće u budućnosti. Nisam ni sumnjala, mene je zaista oduševio taj restoran, jedva čekam da odem tamo. Hvala ti još jednom na divnom komentaru, zaista mi jako znači! <33

      Избриши
  2. Ovaj restoran je goals. Šteta što nema takvo nešto u Zagrebu, ali sam ga zapisala kao jednu od destinacija kada posjetim BG. Također imam victoria secret mist, malo je reći da je savršen. Ovaj nksam probala, moj se zove pine seduction I apsolutno svatko me je pitao koji mi je to parfem kada sam ga počela nositi.

    Postavi pitanje za Q&A

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da delimo isto mišljenje oko Victoria's Secret mistova, isporobaću i taj koji ti koristiš. Mada mislim da svi podjednako predivno mirišu. :)

      Избриши
  3. Koliko prelepe fotografije. Post je cista estetka. Odusevljena sam prvo tim, a sad idemo dalje hahah. The gifted planiram da pocnem da gledam vec duze vreme, ali nikako da se nateram. Stvarno me zanima kakva je serija, jer izgleda neverovatno zanimljivo. A Intergalactic Diner. Prvo, da, to je definitivno srpski Pop's. Mislila sam da sam jedina koja je to primetila hahah. Naisla sam na njega zimus, i zaklela se da ce poseta tog restorana biti prva stvar koju cu da uradim kada dodjem u Beograd ovog leta. Tako je i bilo. Restoran je predivan. Hajlajt celog puta. Toliki vintidz vajb, sa stvarno ukusnom hranom. Definitivna preporuka. Odlican post stvarno <33 <3

    Novi post je na mom blogu (prvi video na yt) -------
    http://mellowcent.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. AWW hvaala ti Nina, nemaš pojma koliko si me obradovala ovim komentarom. Obavezno pogledaj tu seriju, prva epizoda je DOPE, samo će te još privući da je gledaš, a ja ću obavezno posetiti restoran. Hvala ti još jednom! <33

      Избриши
  4. Super post,zaista sam uzivala citajuci. Mnogo mi se svidja restoran,voljela bih da ima nesto slicno i u Podgorici. I ja oboooozaavam munchmallow! Voljela bih da probam ovaj mist,cula sam sve naj o njemu.

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jako originalna serija postova, moram priznati. Vidi se da se jako trudiš! Što se tiče samih preporuka, stvarno mi se sviđa ovaj restoran, izgleda divno. VS body mist sam isprobala jednom kao tester u drogeriji jer nisam htjela kupiti nešto što ne traje a nije baš pristupačno, i nije me nimalo oduševio. Miris mi nije trajao niti sat vremena. :/

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Ana na komentaru! Ali ja mislim da traju dosta duže od sat vremena, kao i tebi, i meni se na početku činilo da ne ostaju toliko dugo. Naprskam ga svuda po sebi, ali posle nekog vremena ne osećam ništa dok opet drugi oko mene osete i uvek ga pohvale i pitaju koji je miris u pitanju. Takođe, neki mirisi su blaži a neki imaju jači i izraženiji miris. Koji si ti konkretno isprobala?

      Избриши
  6. Mnogo, ali mnogo volim ovaj tvoj serijal, ali samo kod ebe, inače ne volim favorite haha. Ovaj film svi hvale i sestra mi ga je preporučila, ali ga još nisa pogledala. Restoran me podsjeća na tinejdž restorane iz američkih filmova, savršenstvo stvarno. Što se tiče ove aplikacije, koristila sam je, ali kratak vremenski period. Odličan post :D nadam se da će ih biti još

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajooj, drago mi je da to čujem, onda ću svakako nastaviti sa ovakvim postovima. Hvala ti! :)

      Избриши
  7. Sjajne preporuke i post draga! Živim u Bgd-u ceo život a ne znam za ovaj restoran, hahaha, ali sada kada sam videla preporuku, svakako ću ga posetiti! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  8. Deo sa slatkisima mi je omiljeni haha! I ja ga isto obozavam. :)

    Giveaway na mom blogu- https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/2018/08/internacionalni-giveaway.html

    ОдговориИзбриши

Subscribe