Mesečne preporuke | Februar

18 фебруар


Odlučila sam da uvedem jednu malo drugačiju rubriku, ne onu u kojoj su samo preporuke filmova, serija, knjiga ili nekih proizvoda. Već rubriku u kojoj ću vam pisati o svim svojim mesečnim favoritima, dakle o svim stvarima koje sam volela u toku meseca. Od knjiga do instagram profila, web sajtova ili hrane. Biće apsolutno svega i svačega. Deliću sve ono što mislim da bi vama bilo zanimljivo a u isto vreme i korisno. A u komentarima vi možete meni ostaviti bilo kakvu preporuku, ukoliko želite. Skrolujte dole kako biste pročitali koje to preporuke imam za ovaj mesec.


1 | film

Wonder (2017) - Priča temeljena po bestseleru New York Timesa, Čudo je nevervatna, inspirativna, topla priča o Augustu Pullmanu, dečaku s teškim genetskim poremećajem zbog kojeg od rođenja ima unakaženo lice i glavu. Nakon 28 operacija zbog kojih nikad nije mogao normalno pohađati školu, s deset godina ga roditelji ipak upisuju u peti razred osnovne škole Beecher. Auggie u školu kreće s puno straha i neverice i boji se kako će svakodnevno biti izložen pogledima, zgrožanju i komentarima svojih školskih vršnjaka.

Moje mišljenje Ja sam veliki ljubitelj drama, one mi pomažu da shvatim da nije sve uvek tako lepo i bajno, šta sve postoji ili može da se desi svakom od nas. Zahvaljujući njima shvatim šta sve imam i koliko sam zapravo srećna. Jednostavno mi otvore oči i navode na razmišljanje. Baš iz tog razloga volim ovakve filmove, uz to umeju da budu veoma motivacioni i lepo osmišljeni. Konkretno ovaj film mi se jako dopao, te bih svima vama, ljubiteljima drame od srca preporučila! Sigurna sam da ćete izvući važnu pouku iz njega. Više preporuka za filmove možete pronaći na ovom linku.


Link za gledanje: klik
Trailer: klik
Žanr: Drama, Family
Moja ocena: 9/10
IMDb ocena: 8,1/10
Trajanje filma: 1h 53min







2 | Knjiga

Cvetovi Tame (Hester Jang) - Kada njujorška novinarka Čarli Kejts počne da sanja živopisne snove o deci, čini joj se da gubi razum. Ipak, ubrzo shvata da to nisu noćne more, već poruke koje mogu da pomognu i njoj i deci koja joj se priviđaju, samo ako bude uspela da ih dokuči. Kada joj se u snu pojavi jedan dečak i zatraži pomoć, Čarli će se uplesti u misteriozni slučaj nestanka deteta koji nikada nije rešen. Naoružana pozivnicom za boravak na velelepnom imanju moćne porodice Devo, Čarli se upućuje na jug, gde pronalazi nova prijateljstva i neočekivanu romansu koja joj donosi isceljenje duše. Međutim, dok otkriva dugo skrivane tajne o ljubavi, izdaji i ubistvu, činjenice počinju da ukazuju na one kojima najviše veruje - a njene vizije otkrivaju zlo bliže nego što je mogla da zamisli.

Moje mišljenje Iskrena da budem, početak ove knjige me je zaista smorio, toliko da sam knjigu ostavila sa strane na neko vreme, dok se nisam smilovala da je napokon pročitam. Kod mene važi pravilo da iako je knjiga možda na početku loša ili šta ja znam, da je svakako moram pročitati do kraja. Pa da tek pošto je pročitam formiram neko mišljenje. Tako da sam je posle nekog vremena opet uzela u ruke. Kada su krenule da se dešavaju zanimljive radnje, nisam mogla da je ispustim. Nisam imala ideju kako bi mogla da se završi pa sam jedva čekala da stignem do poslednje stranice. Ništa slično nisam pre čitala ili gledala na filmovima. Radnja koja se odvija u knjizi je po mom mišljenju originalna i drugačija. Navodi na razmišljanje i drži pažnju do samog kraja. Mogu slobodno reći da je jedna od najboljih knjiga koje sam u skorije vreme pročitala. Iako nisam imala velika očekivanja na samom početku, jaako mi se dopala. Topla preporuka svim ljubiteljima misterije! 

Žanr: Triler, Misterija
Odlomak iz knjige: klik
Broj stranica: 328
Ocena: 9,5/10







3 | grickalica

U poslednje vreme gledam mnogo filmova pa kao i svi volim da pojedem kokice, pogotovo one Clipsy sa ukusom sira. Kad odem u prodavnicu ispraznim celu policu sa ovom grickalicom, postale su mi omiljene. Pokušavam da jedem što manje čipseva jer od njih dobijam bubuljice i masniju kožu lica, jer jelte čips spada u nezdravu hranu. Ali od kokica mi opet apsolutno ništa ne bude, jer su to ipak samo kokice sa dodatkom sira. Ukoliko ste i vi ljubitelj kokica sa ukusima, ovo morate probati! 

Možete pronaći u: Dis, Roda, Idea, Tempo, Maxi, Univerexport..








4 | serija

Riverdale (2016-?) - U malom gradiću Riverdele, pronađeno je telo zgodnog, bogatog i popularnog člana Blossom porodice, brat blizanac prelepe Šeril. Niko nema ideju kako je umro ili još bolje, ko ga je ubio. Zato tinejdžeri Arči, Beti, Veronika i Džaghed istražuju šta se moglo dogoditi. Dolaze do neverovatnog dokaza koji će sve preokrenuti.

Moje mišljenje - Serija je odlična i mene jako podseća na Pretty Little Liars zbog sve te drame i misterije koja se odvija kroz seriju. Osim što se u ovoj odmah (na kraju sezone) razotkriva misterija, što svakako nije slučaj kod PLL gde smo čekali jako dugo da bi nešto saznali. Ja sa nestrpljenjem očekujem svaku narednu epizodu, verujte, toliko je zanimljiva! Mislim da je ovo trenutno, jedna od jako popularnih serija ovde kod nas na Balkanu. Dakle ako vam se dopala PLL serija, i ova će vam takođe zavrteti pamet. Od mene imate ogromnu preporuku. Ukoliko ste je već gledali, pišite mi utiske, baš bih volela da čujem vaše mišljenje.


Link za gledanje: klik
Trailer za prvu sezonu: klik
Žanr: Krimi, Drama, Misterija
Moja ocena: 9/10
IMDb ocena: 7,7/10
Trajanje epizode: 45min










5 | Kafić

"Кафетерија" - Postoji na više lokacija u Beogradu, konkretno ona u koju sam ja svratila je u ulici Kralja Petra 16. Ne znam odakle bih krenula, ali mislim da je bitno da znate da je jako velika i prostrana, na tri sprata. Da, dobro ste pročitali! Tri velika sprata. Možete da birate mesto koje vam se najviše dopada i da uživete u predivnom ambijentu koji je oko vas. Uređeno je sa mnogo ukusa, ali to možete da primetite samo ukoliko lično posetite ovo mesto, fotografije ne prikazuju ni polovinu. Očaraće vas, sigurna sam. Ovo mesto mi je preporučila drugarica, koja je takođe bila oduševljena koliko i ja. Inače, moram priznati da cene jesu malo više, ali kada pogledate kvalitet svega što oni nude, od prostora, enterijera, usluge do najobičnijeg kapućina, vredi apsolutno svaku paru. Bar ja tako mislim. Ja retko dolazim u Beograd, ali kad dođem volim da popijem piće u nekom finom kafiću. Pogotovo volim da otkrivam neke nove i zanimljive za fotografisanje. Ako svratite u Beograd ili pak živite tu ili u blizini, obavezno svratite u ovu kafeteriju i ponesite vaš telefon/fotoaparat. Zašto? Zato što je ovo mesto fotogenično! Možete napraviti prelepe flatlay fotografije za Instagram, podvlačim fotogenično jer zaista jeste! Čim se ponovo budem našla u Beogradu, obavezno obilazim ovo mesto, a isto bih preporučila i vama. Kafeteriju možete pronaći i na sledećim lokacijama: Studenski Trg, Novi Beograd, Vračar, Banovo Brdo, Čubura, Fontana..

Lokacije: klik
Web stranica: klik
O njima: klik
Instagram: klik
Facebook: klik
Moja ocena: 10/10

*nije sponzorisano, sve što sam iznad napisala je samo moje iskreno mišljenje.









6 | youtube kanal

Mr. Kate je devojka koja se bavi dizajnom enterijera, uređivanjem prostora, stilom i DIY (uradi sam) projektima. Na svom kanalu objavljuje epizode od oko pola sata u kojima sa svojim momkom potpuno transformiše prostorije svojih klijenata, unosi svetlost i svežinu u svaku od njih. Uz određenu sumu novca ona mora da pronađe jeftine a opet lepo stilizovane komade za prostor koji uređuje. Kanal je na engleskom, što meni lično više odgovara. Ja volim engleski i imam želju da ga tečno pričam, samim tim gledajući ovu ''emisiju'' ja učim. Ova devojka me iznova i iznova oduševi svojom kreativnosti i umećem. Te ukoliko ste i sami ljubitelji dizajna, verujem da ćete mnogo naučiti od nje. U suprotnom, ovo vam neće biti toliko znimljivo..

Instagram: klik
YouTube: klik








7 | internet (web) stranica

BOŠ (Beogradska otvorena škola) je stranica koju sam otkrila sasvim slučajno, dok sam tražila fakultete na teritoriji Beograda. Pre svega jako mi je drago da su ovako nešto osmislili i realizovali, meni je ova stranica mnogo pomogla. A sada ću da vam kažem o čemu je reč. Na stranici BOŠ možete postavljati anonimna pitanja u vezi fakulteta, visokih škola i problemima oko istih. Možete ukucati bilo koje zanimanje koje vas interesuje (za sad ih nema mnogo, samo ona osnovna, ali će se to u budućnosti menjati) i prikazaće vam koja je visina zarade za taj posao (zanimanje), koje obrazovanje je potrebno, koje veštine morate da posedujete kao i koje su prednosti i mane tog posla. I to nije sve, možete da pronađete državne i privatne fakultete i visoke škole iz cele Srbije, da saznate koja je visina školarine za neki fakultet, koliko učenika primaju na budžet i koji sve smerovi postoje. I još mnogo toga, bukvalno sve što bi jednom maturantu bilo potrebno. Zaista možete mnogo toga korisnog pronaći. Meni je ova stranica jako olakšala potragu za fakultetom, i bilo bi mi lakše da ju je neko ranije otkrio i preporučio mi. 

Web stranica: klik











8 | aplikacija

Preview je nešto poput Instagram plannera. Ukoliko ste ljubitelj sklapanja instagram feeda u nekom određenjom fazonu ili boji, kao što sam to ja, onda je ovo prava aplikacija za vas. Jednostavno se koristi i korisna je u ove svrhe. Sve što trebate da uradite jeste da dodate fotografije iz vašeg albuma, po želji naravno i da ih ređate onako kako se vama dopada. Kasnije istim tim redosledom možete da ih objavljujete na instagram. Jednostavno je, čim budete preuzeli aplikaciju razumećete kako se koristi. Ovde možete pronaći neke od tutorijala i ideja koje vam sigurno mogu pomoći.

Instagram: klik
YouTube: klik









9 | instagram profil

Kad smo već kod instagrama, moram da vam preporučim jedan sjajan profil. Naime, @katarinasharon je mama jednog malog dečaka Jone, pored toga ona je i odličan fotograf. Pratim je malo više od pola godina i za tako kratko vreme njen instagram profil mi je postao najdraži. Ne prođe ni jedan dan da ne pogledam njene zanimljive priče u kojima deli svoj svakodnevni život, lepe trenutke, savete, ideje i fotografije. Kreativna je i koliko sam uspela da je upoznam preko svih tih priča (story), uvidela sam da je fina i draga osoba, koja zaslužuje mnogo više pratioca. Svakako je zapratite pa ćete znati o čemu pričam. 






Da li ste isprobali/pročitali/pogledali nešto od navedenog? Šta biste vi meni preporučili ovog meseca? Neki film, pesmu ili slično? Pišite mi, jedva čekam vaše komentare!

E-mail: katarina99art@gmail.com Instagram

You Might Also Like

15 коментара

  1. Hvala ti na divnim predlozima, super post! Imaću u vidu ove stavke kad mi budem imala slobodnog vremena! <3

    The Newest In New Yorker

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post,film Wonder sam gledala već,odličan film sa divnom poukom!
    Fotke su vrh.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post i nova rubrika mi se mnogo sviđa. Nadam se da ćeš češće raditi ovakav tip postova. Moram priznati da me knjiga mnogo zainteresovala, a čak i film, iako ne volim toliko ovakve tipove drama. Sve u svemu divne fotografije :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma zanimljiv post! 💘
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши
  5. Što se filmova i serija tiči, ni jedan nisam odgledala, tako da tu nisam kompetentna, ali sam kokice sa sirom probala, i iskreno, nisam preterano oduševljena. Ipak sam ja više za klasične kokice. "Kafeterija" je u BG- u, a ja nisam odatle, ali ono čime sam oduševljena jeste BOŠ i to je bukvalno nešto što mi trenutno treba. Super post. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  6. Bukvalno sam pre minut kukala kako svaki put kad objavim sliku kažem 'Još samo ova i krećem da pravim insta feed'. Karakter od devojke, šta ćeš.. Ali hvala bogu pa sam naišla na ovaj post hahah. Evo skida mi se aplikacija dok ovo kucam. Sa ove liste takodje hoću da odgledam Čudo, jer me bff davi već mesec dana, pa još kad sam pročitala ovo, moram! A Riverdejl gledam već neko vreme, mada da budem iskrena, druga sezona me je smorila. Inace super post <33 :))

    Jaaako bih volela da pogledas moj novi post----
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđa mi se ovaj post! Baš onako lifestyle koristan, jer doslovno si navela sitnice za svakodnevan život koje bi drugima isto mogle biti dobre! Originalno odrađeno!

    Felizhanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Wonderful post and photos:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala na divnom komentaru na mom blogu! :) Zapratila sam te ovde, kao i na instagramu. ;) Inače blog ti je prelep i postovi jako zanimljivi. <3

    Moj instagram: @xan_dr_a
    Moj blog: http://chiccappuccino.blogspot.rs

    Cmok!

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam procitala ovu knjigu ali mi zvuci jako zanimljivo tako da ću je pročitati prvom prilikom. Kokice sa sirom ne gotivim puno. Ova tema posta je zaista fantastična! Svaka čast na ideji!
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Predivan post draga <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Cula sam za ovu seriju, gledala sam PLL, tako da sigurno cu pogledati i ovu :))

    Moj novi blog, ako zelis zaprati, ostavi komentar i uzvraticu :))

    New post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Such a wonderful and interesting post, dear!
    kisses
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  14. Sjajan post ! Preporuke za filmove i serije su stalno dobrodosle :-) <3

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/03/latex.html

    ОдговориИзбриши

Subscribe