Pretty Little Liars Tag

01 фебруар


Nisam preterani ljubitelj tag postova, ali ovaj mi se posebno dopao pa sam odlučila da ga uradim. Kao što možda neki od vas znaju, veliki sam obožavatelj PLL serije pa je ovaj tag posvećen upravo njoj. Za sve one koji nisu gledali ovu seriju ostaviću kratak opis kako biste znali o čemu se zapravo radi. Ko zna, možda i vi poželite da je odgledate.

Opis serije - Nakon nestanka njihove predvodnice Alison DiLorentis, najbolje prijateljice Hanna, Emily, Aria i Spencer uvlače se u opasnu igru. Počinju dobijati poruke od misteriozne anonimne osobe koja se potpisuje kao "A", a u tim porukama su tajne koje je znala samo Alison. Hoće li devojke saznati ko je "A"?


1. Koja je tvoja omiljena lažljivica?
- Definitivno je to Aria Montgomery. Nekako je najsličnija meni. Niska je, bavi se umetnošću, čita knjige i ako se ne varam fotografiše? Ne znam, ona mi je nekako najdraža, a odmah posle nje ide Hanna Marin.


2. Najlepši par u seriji?
- Hanna i Caleb - Haleb! Preslatki su mi zajedno! Veza im je posebna jer su potpuno iskreni jedno prema drugom.



3. Tvoj omiljeni PLL roditelj?
- Ashley Marin, tačnije Hanina mama. Mislim da je jako brižna prema svojoj ćerki, a i uvek tu je da pomogne.


4. Šta misliš, ko je u "A" timu?
- Uf, ne bih mogla sa sigurnošću da tvrdim, ali mi je Jenna nekako sumnjiva, kao i Sara Harvey i još par njih.


5. Omiljena epizoda?
- 13 i 25 epizoda pete sezone.


6. Tvoja omiljena "A" poruka?
- "Marry Christmas Bitches - A". Mislim da je ovo genijalno!


7. Koju devojku misliš da je ''A'' najviše povredio?
- Spencer je najviše povredio, ali kad malo bolje razmislim svakoj devojci je priredio nešto užasno. Ariju je stavio u kutiju sa mrtvakom pa je kutiju pritom pokušao da izbaci iz voza, Hannu je kidnapovao i mučio. Alison je napao u njenoj kući i umalo udavio, a Emily je skoro poginula sa Jasonom u liftu dok je Spens prošla kroz mnoge užasne situacije. Šta reći osim da je "A" pravi psihopata.


8. Čiji stil najviše voliš? Čiji stil je najsličniji tvom?
- Emily i Hanna imaju najlepši stil, kako u seriji tako i u stvarnom životu. Njihov stil najviše volim a i najsličniji je mom. Vi koji pratite seriju, znate da su Hanna i Emily uvek najlepše obučene - za noć veštica, ledeni bal, lažnu maturu u dollhouse..



9. Ko ti je simpatija u seriji?
- Jaoo, pa to bi definitivno bio Jake (Arijin bivši dečko). Baš mi je krivo što je bio samo u par epizoda, takva lepota treba da se provlači sve do kraja serije! Wren mi je takođe mnogo simpatičan, ali se iskreno nadam da on nije zlikovac.



10. Koji ti je najneomiljeniji lik?
- Noel Khan, detektiv Wilden i Sara Harvey! Oni me toliko nerviraju da ne mogu da opišem, jednostavno ne podnosim osobe koje su narcisoidne i pune sebe pa barem to bilo u seriji, a to je u ovom slučaju Noel. A od lažljivica, najmanje volim Alison. 


11. Koji momenat je za tebe bio najšokantniji?
- Ima ih baš mnogo, ali izdvojila bih onaj koji se desio za noć veštica u vozu, kada je "A" zarobio Ariju u kutiju sa mrtvim pandurom. JEZIVO! 




12. Omiljeni zlikovac?
- Mona je najpametnija i nekako najzanimljivija, pa bih nju izdvojila kao omiljenog zlikovca. 


13. Omiljena scena?
- Kada su momci i Paige iznenadili devojke za Božić!


14. Najsmešniji momenat?
- Hahahah, onaj kada Hanna pokušava da pleše!


15. Omiljeni citat ili rečenica iz serije?
- Zle devojke zauvek ostaju zle.




16. Ako bi mogla biti jedan lik od svih njih, koja bi bila?
- Mislim da bih se najbolje snašla u ulozi Hanne.


To bi bilo to to se tiče pitanja. Ako želite, možete da uradite ovaj tag, ja nominujem sve vas koji volite i pratite ovu seriju. Koja je vaša omiljena lažljivica? I da li pratite ovu seriju?
Email for bussines: katarina99art@gmail.com Instagram Ask.fm Bloglovin' 

You Might Also Like

5 коментара

  1. Upravo sam odgledala jednu epizodu šeste sezone i ulazim na blogger i vidim ovaj tag. :D
    PLL mi je definitivno među najomiljenijim serijama ikada, još uvek nisam odgledala sve, ali verujem da to neće puno potrajati.
    Meni je omiljena lažljivica na početku bila Spencer, ali sada je to Emily, jer se ne plaši da pokaže sebe onakvom kakva je ona zaista.
    Ja sam zaljubljena u Wrena. *--* Ako je zlikovac, ja ne znam kako ću preživeti...
    Sve u svemu, i meni je ovaj tag bio jako zanimljiv. :) <3

    Introverted dreamer

    ОдговориИзбриши
  2. Odgledala sam samo prvu epizodu ove serije, i prekinula sam je i počela sa Vampirskim dnevnicima. ALi na listi mi je ona odmah iza Vampirskih dnevnika i čim ih pogledam gledam nju. Serija je stvarno fantastična. Verujem da bi smo na većinu pitanaj odgovorile isto.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. I ja jako volim pll :D i naravno 5. sezonu koja je epic definitivno, divan post, super je što si upotrijebila ovoliko gifova i fotkica

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam ovu seriju. Jedva čekam njen nastavak u aprilu 😊

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post samo tako nastavi ;)

    http://namojnacin.simplesite.com/

    ОдговориИзбриши

Subscribe