BLOGMAS DAY 1: Christmas Tag ❄

16 децембар

Danas, 15 dana pred Novu godinu, započinjem čuveni blogmas! Što znači da ću svaki ili svaki drugi dan na blogu postavljati postove sa raznim Božićnim temama. Konkretno, za danas imam jedan jako zanimljiv tag, a u pitanju je Christmas tag. A kao dodatak uz ovaj tag postaviću nekoliko Božićnih fotkica koje sam sama napravila. Nadam se da ćete uživati u fotografijama i mojim odgovorima. Paa, da krenemo..


1. Tvoj omiljeni Božićni film?
- Oduvek mi je omiljeni Božićni film bio - "Home Alone: Lost in New York". A tradicija mi je da svake godine pogledam sve delove. Mogu ga iznova i iznova gledati i neće mi dosaditi. Lažu oni koji kažu da je izlizan!

2. Tvoja najdraža Božićna uspomena?
Bilo je to pre nekoliko godina, dok sam još bila mala radoznala devojčica. Mama nam je rekla da izađemo napolje jer misli da nas Deda Mraz čeka napolju sa paketićima. Izjurili smo napolje brzinom svetlosti i ugledali čiku sa crvenom odećom i belom bradicom. Stidljivo smo prišli moja sestra, brat i ja, nestrpljivo očekujući naše poklone. Deda Mraz je vukao sanke na kojima su bili paketići i govorio kako će poklone dobiti samo onaj ko je cele godine učio, radio domaći i bio dobar. Prvi paketić je dao sestri, a zatim je upitao mog brata "da li si slušao mamu i bio dobar?", odgovorio je da jeste pa mu je dekica dao paketić. Onda sam ja došla na red. Dao je meni moj paketić što me je ispunilo neizmernom srećom. To je trenutak koji ću zauvek pamtiti, iako je veoma očigledno da je taj Deda Mraz zapravo bio moj tata. Glas ga je odao. Ali nema veze, to je svakako bilo lepo i u isto vreme smešno od njega. Da ne izostavimo to da se posle desetak minuta vratio u kuću, normalno obučen sa pitanjem "Opa, dobili ste poklone od Deda Mraza, kako sam to propustio?"

3. Da li ikada doživela Božić sa snegom?
- Da, skoro uvek. 


4. Tvoja omiljena Božićna pesma?
- Volim sve Božićne pesme, ali mi je nekako najdraža - We Wish You A Merry Christmas. 

5. Poklon koji želiš za Božić?
- Nikakav poklon, samo želim da moja porodica i ja budemo zdravi i srećni. 

6. Da li je tvoja jelka prava ili veštačka?
- Trenutno je veštačka jer dosta duže traje. Kada sam bila mala, imali smo pravu jelku koja je porasla do plafona, pa smo nažalost morali da je posadimo.

7. Kako ćeš proslaviti predstojeće praznike?
Novu Godinu verovatno proslavljam sa dragim prijateljima, sve ostale praznike kod kuće u krugu svoje porodice. Kako i dolikuje.


8. Koji je najbolji Božični poklon koji si dobila?
- Nisam sigurna, ali mislim da je bio nakit od bake. Obradovala sam se što baka zna šta najviše volim.

9. Koje mesto bi želela da posetiš za vreme praznika?
- Najviše bih želela da posetim New York za Božić i tamo provedem vreme sa porodicom. Takođe bih volela da posetim Beč!

10. Kako si saznala istinu o Deda Mrazu?
- Hmm, mislim da je to bilo kada se moj tata prerušio u Deda Mraza. Od tada više nisam verovala u dekicu sa sedom bradom koji deli paketiće i poklone dobroj deci.


11. Šta za tebe znače praznici?
- Za mene praznici znače dani sreće, opuštanja i druženja sa svojim najbližima. Znače jedno od najlepših doba u godini.

12. Praznični momenat koji će ti zauvek ostati u sećanju?
- To bi bio momenat iz 2010. godine, kada nam je tata saopštio da smo dobili brata. Ahh, ta sreća! Inače, moj brat je rođen rano ujutru na Božić!

13. Da li više voliš da daješ poklone ili da ih primaš?
Iskreno, srećnija sam kada dajem poklone. Srećna sam kad vidim osmeh na licima mojih najbližih i kada znam da sam izabrala pravi poklon za njih. Ali naravno, volim kada se mene neko seti i pokloni mi bilo kakvu sitnicu. 


14. Koji si poklon kao dete oduvek želela?
- Hahaha! Sećam se da sam oduvek želela Barbie i Bratz lutkice i opremljenu kućiću za njih. Slatku šminku za devojčice i puuno slatkiša i paketića!

15. Da li si nekada pisala pismo Deda Mrazu?
- Naravno da jesam! Sećam se da sam napisala da želim puno slatkiša i slaniša. Čak se sećam da sam u pismu napisala da želim svoj omiljeni slatkiš Munchmellow. 

16. Da li imaš neku tradiciju za Badnje Veče i Božić?
- Naša porodična tradicija je da se za Badnji dan strogo posti, jeli bismo samo ono što mama i baka narede. Uveče bi baka spremala večeru, a posle večere, tata bi doneo ceger sa slamom i prosuo ispod stola, bacao je bombone, čokoladice, suvo voće, orahe i ostalo. Naravno, mi deca pijučemo i proveravamo koliki nam je "ulov". Ujutru za Božić ustajemo rano i svi se obučemo u novo odelo i nove Božićne čarapice. Zatim sledi Božićni doručak i proslava bratovog rođendana. I za sam kraj otvaranje poklončića! Kasnije svi odmaramo, čavrljamo, gledamo filmove i opuštamo se..To bi bila neka naša tj. moja tradicija.

17. Koja je tvoja omiljena Božićna boja?
- Crvena i zlatna.


To bi bilo to. Nadam se da vam je ovaj tag bio zanimljiv, ako jeste ne oklevajte da ga i sami uradite. I ne zaboravite da vas na mom blogu od danas svakog dana (ili svakog drugog) očekuju novi postovi, povodom blogmasa. Ostavite mi vaše utiske, a mi se čitamo već sutra! Kisses xoxo


EMAIL FOR BUSSINES: katarina99art@gmail.com
 BLOG EMAIL: kacadjori@gmail.com
INSTAGRAM: OVDE/HERE
ASK.FM: OVDE/HERE

You Might Also Like

5 коментара

  1. Ovaj post sam morala Pinovati.Definitivno savrsen post.Jako si lepo sve docarala i odgovorila.Blog ti je bas u stilu Bozica,sto mi se dopada.I mnogo si slatka. Pratim te .http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post, uzivala sam, također, slike su savršene! ♥

    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши
  3. U posljednje vrijeme baš često rade konkretno ovaj tag i moram priznati da mi ne smeta, jer mi se baš sviđa, divan post i sličice :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jao predivno si odgovorila!!!
    Uclanila sam ti se na blog pa ako zelis uzvrati: https://mlmr16.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Predivaaan post, uživala sam čitajući ! <3

    Vildana from Living Like V (click on the photos in the newest post please) & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши

Subscribe