New Year's Eve | Outfit Ideas ❤

05 децембар

Kao što verovatno svi već znamo, bliži se Novogodišnja noć. Neki su već isplanirali gde će je dočekati i šta će obući, neki još uvek planiraju, a naravno tu su i oni koji još uvek nemaju pojma. Koji od navedenih ste vi? Odlučila sam da napravim nekoliko odevnih kombinacija za doček Nove Godine - jer mi je nedostajalo pravljenje ovakvih postova a i želela sam da vam dam neke lepe ideje. Pokušala sam čak i sebe da inspirišem i mislim da sam uspela u tome. Razmišljam o nekoj zlatnoj haljini i visokim potpeticama, no videćemo još. Pa da ne dužim više, krenimo na post. I da, obavezno mi napišite svoje utiske!


1.
Haljina - OVDE/HERE
Bunda - OVDE/HERE
Štikle - OVDE/HERE
Tašnica - OVDE/HERE
Minđuše - OVDE/HERE


2.
Suknja - OVDE/HERE
Majica - OVDE/HERE
Kožna jakna - OVDE/HERE
Cipele - OVDE/HERE


3.
Crop Top majica - OVDE/HERE
Pantalone - OVDE/HERE
Kaput - OVDE/HERE
Štikle - OVDE/HERE
Tašnica - OVDE/HERE


4.
Majica - OVDE/HERE
Farmerke - OVDE/HERE
Jakna - OVDE/HERE
Čizmice - OVDE/HERE
Tašnica - OVDE/HERE


5.
Haljina - OVDE/HERE
Bunda - OVDE/HERE
Štikle - OVDE/HERE
Tašnica - OVDE/HERE



6.
Košulja - OVDE/HERE
Suknja - OVDE/HERE
Kaput - OVDE/HERE


7.
Majica/haljina - OVDE/HERE
Jakna - OVDE/HERE
Štikle - OVDE/HERE


To bi bilo to što se tiče kombinacija. Gde ćete dočekati Novu 2017. Godinu? Koja vam se kombinacija najviše dopala? Radujem se vašim komentarima! Kisses xoxo


EMAIL FOR BUSSINES: katarina99art@gmail.com
 BLOG EMAIL: kacadjori@gmail.com
INSTAGRAM: OVDE/HERE
ASK.FM: OVDE/HERE

You Might Also Like

5 коментара

  1. Draga Katarina, odličan post! Ideja za post je odlična! Ja osobno idem za kombinaciju pet koju cu i sama imati na proslavku nove godine, svaki outfit mi je presuper! Također ti čestitam na 80+ pratitelja, samo neka se skupljaju definitivno ih zaslužuješ! Pozdraaav, Bruna :) <3
    brunchester1211.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Kombinacije pod brojem 5 i 7 mi se najvise dopadaju!

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam jedna od onih koji još uvijek nemaju pojma gdje će i kako provesti tu večer, ali ovakve ideje su uvijek od koristi. Sviđa mi se outfit s košuljom i zlatnom suknjom, definitivno nešto što bi nosila :)
    Ako želiš, učestvuj u darivanju kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Subscribe