BLOGMAS DAY 6: Najlepši Božićni filmovi + Božićne pesme ❄

25 децембар

Kao što sam napomenula u nekom od mojih predhodnih postova, spremila sam vam post na temu najlepši filmovi koje možete pogledati za vreme praznika. Ja sam sigurna da ste većinu ovih filmova već ogledali, ali nije na odmet pogledati još jedanput, zar ne? Pogotovo ako je to u pitanju film "Home Alone", "Elf" ili neki drugi koji je vama najdraži. Ukoliko ste pogledali neke od ovih filmova (a sigurna sam da jeste), obavezno podelite vaše utiske sa mnom! I naravno, ne zaboravite da uživate u Božićnim pesmama koje sam takođe za vas pripremila. I da, želim da poželim Srećan Božić svima koji ga danas slave! 


MOVIES:

A Princess for Christmas, Home Alone, Elf, The Holiday, The Vow, Love ActuallyMiracle on 34th StreetHow The Grinch Stole ChristmasBad Santa, Santa PawsBeethoven's Christmas Adventure, A Golden ChristmasThe Dog Who Saved the Holidays, Snow DogsA Dogwalker's Christmas TaleChristmas VacationThe Santa ClauseAll I Want for ChristmasComing Home For ChristmasA Prince for ChristmasMerry KissmasA Cinderella Christmas: If the Shoe FitsJack Frost..


SONGS:
















To bi bilo to što se tiče ovog posta, nadam se da vam se dopao! Koji je vaš najdraži film i zašto? A koja pesma? Koji biste vi meni film preporučili da pogledam?

EMAIL FOR BUSSINES: katarina99art@gmail.com
 BLOG EMAIL: kacadjori@gmail.com
INSTAGRAM: OVDE/HERE
ASK.FM: OVDE/HERE

You Might Also Like

10 коментара

  1. Obožavam Home Alone, i to je jedini film ne samo od prazničnih nego i od ostalih filmova koje mogu gledati ponovo, ponovo i ponovo. Isto i TItanic. Alo boljeg filma od Home Alone nisam vidjela:) Odličan post, moraću pogledati filmove koje nisam, hvala na preporuci♥

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicaan post,ja sam napravila Christmas party outfit pa pogledaj ako te zanima i klikni na link na kraju zadnjeg posta :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/christmas-outfit-unicorns-are-real.html

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, neke od navedeni filmova sam i sama pogledala i jako ih volim, što se tiče pjesama moram priznati da ih ne slušam, ali ih volim čuti na nekim yt videima i slično :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se svidja post, filmovi su prelepi. Gledala sam većinu, a preporučila bih ti A royal Christmas.

    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Night routine - December routine

    ОдговориИзбриши
  5. Blog ti je savršen,volim ljude kojima su detalji bitni,šta si u horoskopu?
    Sviđa mi se post i bas mi je trebala lista sa provjereno dobrim novogodisnjim filmovima...
    Blog: www.newoutfit.blog
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicni prijedlozi. Nisam pogledala dosta filmova s tvog popisa. Cine mi se super, sigurno cu ih pogledati. :)

    https://beautybydorotea.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Gledala sam A princess for Christmas, ali nisam do kraja, šteta.
    Prve tri pjesme su i moje omiljene Božićne pjesme :)
    p.s. zapratila sam te :)


    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, jako mi se sviđa. Prvi puta sam na tvom blogu i jako mi se sviđa.Prijavila sam se.

    Pogledaj moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post,draga!!!Ne zelim da budem nekulturna ali ako nadjes vremena zapratime na mom blogu(ja tebe vec pratim): https://slsk04.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Subscribe