What's on my phone?

09 децембар


Iskrena da budem, još uvek nisam viđala postove na ovu temu, osim klipova na jutjubu. Moram priznati da obožavam da ih gledam jer na taj način saznam za neku novu, korisnu ili zabavnu aplikaciju. Puno puta mi se desilo da razmišljam da li uopšte postoji aplikacija za to i to i svaki put sam uspela da nađem ono što mi je potrebno zahvaljujući preporukama drugih jutjuberki. Smatram da su takvi videi veoma korisni, te sam i sama odlučila da napišem post na istu temu. U starom telefonu sam imala verovali vi ili ne, samo tri aplikacije, zbog velikog problema sa memorijom. Sad imam novi i preuzela sam sve aplikacije koje sam dugo želela da isprobam. Napisaću koje su mi omiljene i koje bih vama preporučila da instalirate. P.S. ukoliko ikoga zanima, moj sadašnji telefon je iPhone 6 gold. Prednosti Apple telefona je što im nije potrebna memorijska kartica jer u telefonu postoji dovoljno prostora, ne otvara se i po mom mišljenju je jako brži, ako već moram da upoređujem sa Androidom. Koristila sam Android skoro tri godine, dok Apple samo mesec dana i kada bih morala opet da biram, radije bih se opredelila za Apple. Ne zato to je on trend, hit, popularan već zbog memorije, minimalističkog izgleda i same kamere. To mi je kod jednog telefona i najbitnije. Da ne gnjavim više, sigurno vas zanima koje to aplikacije ja posedujem i preporučujem. Usput, ako niste pročitali moj stariji post gde preporučujem tri odlične Android aplikacije za tinejdžere, odmah bacite pogled.
Inače sam osoba kojoj pozadine na telefonu brzo dosade, pa ih menjam po nekoliko puta mesečno. Uglavnom stavljam neke slatke, jednostavne fotografije za pozadinu. Sviđaju mi se one sa motivacionim tekstom jer ih uvek vidim i pročitam kada gledam u telefon. Ja konkretno za sada imam ovu jednostavnu, crno-belu pozadinu na kojoj piše you are art. Mislim da većina vas (koji me duže pratite) zna da idem u Umetničku školu i da volim da crtam, pa iz tog razloga sam odabrala ovu fotku. Telefon se otključava pomoću mog otiska prsta ili one klasične šifre koju svaki telefon ima. Kao i kod svakog iPhonea, sa desne strane kada se povuče direktno se ulazi u kameru, što smatram genijalnim rešnjem kada u istoj sekundi morate nešto da okinete, neki poseban ili smešan momenat. Ne moram da otključavam telefon i tražim kameru gde mi prođe nekoliko sekundi. 



Što se tiče aplikacija, ne znam odakle bih krenula jer ih ima zaista mnogo, što onih koje sam dobila uz telefon, što onih koje sam sama instalirala. Najpre da krenem od glavnog menija u kome se nalaze meni najvažnije aplikacije. Prva i ujedno najbitnija je Instagram (@https.katt), za koju svi već odavno znate te mislim da bi bilo smešno objašnjavati o čemu se radi. Instagram je definitivno nezamenljiv, obožavam tu da ubijam vreme, listam i razgledam šta drugi ljudi postavljaju. Druga, takođe jedna od poznatijih je Snapchat - imam je zbog onih simpatičnih filtera koje poseduje, nisam preterano aktivna jer nemam toliko slobodnog vremena. Kad bolje razmislim InstaStory mi je mnogo draži jer stalno unapređuju nešto novo, tu sam mnogo aktivnija pa ukoliko želite možete me zapratiti. Sledeće dve aplikacije Facebook i Messenger imam samo zbog osoba koje nemaju Instagram ili Whats App/Viber. I naravno zbog školske grupe u kojoj saznajem za domaće zadatke ukoliko nisam bila u školi ili ako gubimo neki čas. Još jedna stvar zbog koje nisam ugasila profil je što vodim Kate Photography stranicu na kojoj obljavljujem svoje fotografije. Ovako inače nisam ljubitelj Facebooka i ne volim tamo da se dopisujem i objavljujem lične fotografije. U donjem delu vidite Safari pretraživać, pozive, Photos i poruke..



Zatim je tu Pinterest, aplikacija za inspiraciju broj jedan! Tumblr i We Heart It ne mogu da se porede sa Pinterestom. Tu mogu da pronađem sve, bukvalno sve što mi je potrebno. Razne ideje, motivaciju, inspiraciju.. ali kad kažem sve! Topla preporuka svim bloggerima! Youtube svi znamo šta je, kao i Email, da tu ne zalazim. Kad pogledam koliko aplikacija imam, shvatim da ću pisati ceo dan ovaj post, nadam se da će nekom od vas biti od pomoći. Ask.fm mi je pre bila omiljena aplikacija, sećam se da je bila veoooma popularna. Ja sam vodila ask o pevačici Shakiri i o savetima, kada sam počela sa blogovanjem, zanemarila sam ih u potpunosti. Tinder ne znam ni zbog čega imam, sestra mi je rekla da je baš zanimljivo za dopisivanje i stvaranje novih prijateljstava pa sam želela da isprobam i vidim kako funkcioniše. Zapravo je odlična za ubijanje dosade, ukoliko ne volite igrice a volite da se dopisujete dopašće vam se. Dalje imam jednu odličnu aplikaciju Preview koju svaki ljubitelj Instagram feeda treba da poseduje. Ona služi da kreirate feed u određenom fazonu koji vi želite, dakle odaberete nekoliko fotografija iz albuma i poređate ih onako kako se vama najviše dopada. Kasnije to objavljujete na Instagram po redosledu kakav ste sami osmislili. Super, zar ne? 


Musical.ly još uvek isprobavam, pa ne znam hoću li je u budućnosti zadržati. Diary sam instalirala jer nemam naviku da pišem u svesku događaje koje treba da zapamtim. Dopada mi se ova aplikacija jer je uvek zaključana, pa iz tog razloga mogu da pišem šta god poželim ne strepeći da će neko ući i pročitati. Netflix sam skoro skinula za gledanje filmova i serija, čula sam da je super. Ispovesti obožavam da čitam, jednostavnije mi je da imam aplikaciju nego da pretražujem na Safariju. Google translate mi uvek zatreba ukoliko ne znam neku reč ili ukoliko prevodim email poruke sa engleskog. Clock, Compass, Camera i Settings sam dobila uz telefon, stoje na početnoj jer ih najviše koristim. Na red je došao Deezer, najbolja aplikacija za skidanje i slušanje muzike. Lako se pretražuje, skoro kao na jutjubu, pesmu možete odmah dodati u omiljene ili napraviti playlistu a potom i preuzeti na telefon. Mana je što ne funkcioniše bez interneta i što se nakon mesec dana plaća, ali dobro šta je tu je. Ne mogu da verujem da sam završila sa prvim, početnim menijem. Sada prelazimo na drugi! 



Sa desne strane od glavnog menija imam četiri ikonice, svaka o njih ima naziv. Prvu sam nazvala Extras i tu imam bukvalno sve aplikacije koje sam dobila uz telefon, ovde ne koristim ništa osim Calculator, Contacts i Health. Iskreno, za ostale nisam sigurna čemu služe, u ovu ikonicu najmanje ulazim. 


Ikonicu pod nazivom Random takođe slabo koristim, eventualno Calendar, Weather, Notes, App Store što dođe kao Play prodavnica na Androidu. Ništa zanimljivo tu nema. Zatim ide ikonica Games koju najviše koristim od svih navedenih. Igrice koristim samo i isključivo kada čekam autobus, da počne neki čas ili kada baš nemam šta da radim jer smatram da je debilno igrati igrice po čitav dan kao što to radi moj mlađi brat, sorry not sorry. Omiljena igrica mi je Plants VS Zombies 2, prvi deo sam igrala na kompjuteru kao mala, sada imaju novi drugi i treći deo koje obožavam! Subway Surf je malo isfurao ali mi je žao da ga obrišem. Design Home imam jer uživam u dekorisanju i dizajniranju enterijera, to je nešto što mnogo volim i planiram da studiram. Episode je super igrica ako volite serije, možete da naučite engleski još bolje zahvaljujući njoj. Piano Tiles 2 je takođe isfurala još odavno, no ja volim da je igram bez obzira na to. Poslednja, ali ne i najmanje važna aplikacija je Duolingo, služi za učenje stranih jezika. Veoma je zanimljiva i praktična, imate moju preporuku!


Poslednja ikonica nosi naziv Photography i logično da služi za uređivanje fotografija. VSCO mi je najdraži, ostale tri su takođe odlične, isprobajte ih sami da ne bih posebno za svaku objašnjavala kako se koristi, mislim da sam onako več dovoljno gnjavila i dosađivala. Na fotkama se ne vidi, ali skoro sam skinula i Wattpad aplikaciju na kojoj čitam priče na engleskom - da pogodili ste, želim više da se posvetim jezicima. 
I mislim da je to sve što se tiče mojih aplikacija, u komentarima možete napisati koje vi koristite i preporučujete da isprobam. Ako ste stigli do kraja posta, svaka čast! Ja sad odoh da čitam školsku lektiru, znam subota je, ali kada si maturant ne možeš da biraš. 


BEFORE
AFTER



Email for bussines: katarina99art@gmail.com Instagram

You Might Also Like

13 коментара

  1. Ja sam također pravila ovakav post prije više od godinu dana, pa ne znam je li uopće takav star post vrijedan spomena s obzirom na to da se sve na njemu jako promijenilo :D I ja bih se isto složila da je iPhone nekako više praktičniji i estetski ljepši jer moja prijateljica također ima jedan, pa sam mogla iskusiti to. Isto tako,ovakve mi je postove draže čitati nego gledati na Youtubeu, jer mi tako oduzme vremena ako video traje predugo, a tvoj mi se jako svidio i način kako je sve složeno sve skupa. :)
    Sjajan post <33

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, ja volim ovakvu vrstu postova jer uvijek saznam za neke nove korisne aplikacije. <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, jako mi se sviđa.
    Vsco aplikacija je i meni također omiljena za editovanje fotkica ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  4. Prvo za pozadine, totalno te razumem. Ja sam jos gora. Menjam ih nekoliko puta nedeljno. Bas se pitala da li postoji neka aplikacija za insta feed i naidjem na ovaj post hahah. Definitivno cu da cekiram Preview. Takodje imamo mnogo slicnih aplikacija (koliko meni cenjena memorija dozvoljava), tako da mi je bilo zanimljivo da vidim sta slicni ljudi jos vole hah. Super post 💕❤

    Volela bih da pogledas moj novi post------
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideja za post! Zapratila sam tvoj blog, nadam se da ćeš posjetiti moj. :)

    Visit me at:
    Shoot for the stars

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajno, sve mi se dopada! Slažem se oko tvog mišljenja za iph. Ja muziku skidam preko kompa pa prebacim na iTunes program na kompu, i tako na telefon. Zvuči komplikovano, ali uopšte nije:)

    Girly world
    Novi post :)

    ОдговориИзбриши
  7. Treating your smarphone is a real art ...
    Happy New Year!!
    xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Subscribe