My autumn playlist | 2017

02 децембар


Ja sam zaluđenik kada je muzika u pitanju. Možda nemam sluha za muziku i apsolutno nemam pojma da pevam, ipak, ona mi je nešto najdraže. Uvek me oraspoloži i bez nje ne može da prođe nijedan moj dan. Bilo da čitam knjigu, raspremam sobu, odmaram, vozim se u busu - ja moram imati muziku u svom telefonu. Uglavnom slušam stranu, jer mi ova naša ne prija toliko. Ne kažem, ima divnih i kvalitetnih pesama sa naših prostora (Balkana), koje zaista volim. To su najčešće pesme onih starih, dobro poznatih bendova poput - Bijelo Dugme, Parni Valjak, Crvena Jabuka, Plavi Orkestar, Van Gogh, Divlje jagodeBajaga i Instruktori.. Što se tiče mog muzičkog ukusa, teško je objasniti, zapravo i nije toliko teško. Slušam bukvalno sve, sve što mi se u datom trenutku dopadne. Slušam rock, pop, kpoprap, house i ostalo. Sve od naše, Američke, Španjolske pa do Korejske muzike, dakle tu se meša sve i svašta. Mnogi jezici i žanrovi. Kao što rekoh obožavam muziku i imam mnogo pesama koje bih volela da podelim sa vama takođe ljubiteljima raznovrsne muzike, tako da ni ove sezone nije izostao ovaj post.

Ove jeseni najviše sam slušala stranu muziku, ali se provuklo i par naših, domaćih pesama sa kojima sam bila opsednuta neko vreme. Kod mene se uvek zna, jedna pesma se sluša 100x pa sve dok mi ne dosadi, kasnije tražim nove i sve tako u krug. Ponekad kad nemam ideju šta bih mogla da slušam, samo uđem na neki od svojih prethodnih playlista ovde na blogu (spring playlist - summer playlist) i ponovo ih sve preslušam. Obožavam da beležim one koje mi se dopadaju i volim kada su mi sve poređane na jednom mestu - blogu. Pesme koje sam ubedljivo najviše slušala ove sezone su ispod (top 3). Dua Lipa sa svojom pesmom New Rules je pobedila, mislim da je njena pesma sadašnja ženska himna, bukvalno haha. Ukoliko niste poslušale, preporučujem vam da to uradite. I naravno bacite oko na sam tekst pesme. A zatim vi meni preporučite pesme koje ste najviše slušale u poslednje vreme, baš bih volela da otkrijem neke nove! 

TOP 3:
1. DUA LIPA - NEW RULES
2. SHAKIRA - PERRO FIEL
3. BLACKBEAR - IDFC



RANDOM:
1. Anitta - Paradinha
2. Ketty Perry - Swish Swish
3. Dua Lipa - New Rules
4. Justin Bieber & BloodPop - Friends
5. Taylor Swift - Look What You Made Me Do
6. Taylor Swift - Ready For It?
7. J Balvin & Willy William - Mi Gente
8. Shakira - Perro Fiel
9. Blackbear - Idfc

BTS - DNA

10. INNA - Ruleta
11. Blackbear ft. Gucci Mane - Do Re Mi
12. Liam Payne - Strip That Down
13. Louis Tomlinson ft. Bebe Rexha - Back to You
14. Camila Cabello - Havana
15. Camila Cabello - OMG
16. Camila Cabello - Crying in the Club
17. Jason Derulo - If I'm Lucky
18. Malu Trevejo - Luna LIena


BTS - DNA

19. Natti Natasha & Ozuna - Criminal
20. Ty Dolla $ign ft. The Weeknd, Wiz Khalifa & DJ Mustard - Or Nah
21. Demi Lovato - Sorry Not Sorry
22. Charlie Puth - How Long
23. Sean Paul ft. Dua Lipa - No Lie
24. French Montana ft. Swae Lee - Unforgettable 
25. Tove Lo - Not On Drugs
26. Tove Lo - Out Of My Mand
27. Tove Lo - Moments


BTS - DNA

28. Tove Lo - Cool Girl
29. Selena Gomez ft. Kygo - It Ain't Me
30. Selena Gomez ft. Marshmello - Wolves
31. Ed Sheeran - Perfect
32. Cheat Codes & Dante Klein - Let Me Hold You (Turn Me On)
33. Maroon 5 ft. SZA - What Lovers Do
34. Nevena Božović - Jasno mi je
35. Emina Jahović ft. Milica Todorović - Limunada
36. Lexington - Bosanka

BTS - DNA

37. Lexington - Noć pod zvijezdama
38. Lexington - Navučen na tvoje usne
39. Hailee Steinfeld, Alesso ft. Florida - Let Me Go
40. Dua Lipa - Be The One
41. Taylor Swift - Gorgeous
42. Clean Bandit ft. Julia Michaels - I Miss You
43. P!nk - What About Us
44. Chris Brown - Questions
45. Yo Gotti ft Nicki Minaj - Rake It Up


BTS - DNA

46. Sistek - Pitfalls ft. Tudor & Amy J. Pryce - Near
47. Jason Derulo - Tip Toe ft. French Montana
48. BTS - DNA
49. BTS - Mic Drop
50. BTS - Love Yourself (Full Album)
51. MONSTA X - Dramarama
52. Shawn Mendes - Imagination 
53. Jackson Wang - Papillon

BTS - DNA
Email for bussines: katarina99art@gmail.com Instagram

You Might Also Like

16 коментара

  1. Imamo apsolutno isti smek sto se muzike tice. Predobra je playlista 😍

    everydayema.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. This isn't music for my taste but I love this selection.
    Lovely list. Great post darling, so nice and interesting.
    Enjoy in the weekend!

    New post is on my blog.
    Visit me,Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan izbor draga. I sama sam slušala nekolicinu ovih pjesama i svakako se slažem sa tobom da su odlične. Sviđa mi se što ima i naših, ali i strane muzike. ❤❤❤

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Koliko je ovdje zapravo pjesama koje i ja obožavaaam! *---* Mnogo mi se dopada tvoj ukus za muziku. Pjesme koje nisam čula idem odmah da poslušam. ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivna plejlista, draga moja. Za mene je muzika život, pa sam poslušala sve ove pesme. Posebno sam slušala tu Shakirinu pesmu. Ali tu su bile i New Rules i Mi Gente, i Look what you made me do, a preporučila bih ti novu pesmu od Luisa Fonsi i Demi Lovato - Echame la Culpa.

    Novi post ---> Adda's life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga! Poslusala sam Echame la Culpa i dopada mi se jako, hvala na predlogu! :)♥

      Избриши
  6. Odličan post! Jako mi se dopadaju pjesme, ne znam ih sve ali te koje ne znam idem odmah poslušati, čine se jako jako dobre ^^
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, drago mi je da sam pronašla još nekog ko ima sličan muzički ukus kao ja! Što se domaće muzike tiče, nisam neki ljubitelj ovih novokomponovanih, pogotovo u poslednje vreme kad se sve vrti oko novca i droge, tako da uglavnom ne slušam našu muziku. Naravno, ima par kvalitetnih izvođača, koji su nažalost u manjini, kao "Lexington" i Emina Jahović koje si navela, i da ne zaboravimo Ex-Yu pesme...
    Nisam veliki fan Due Lipe, ali "New Rules" je stvarno jaka pesma koja mi se jako dopala. Opsednuta sam Taylor Swift i njenim novim albumom koji je vrh, a i Jason Derulo ima mnogo zarazne pesme i baš sam počela da ga slušam u poslednje vreme. Camila Cabello je već na početku solo karijere ostvarila ogroman uspeh sa predobrim pesmama i nadam se da će samo tako nastaviti. Naravno, odlični su i ostali izvođači koje si izdvojila, pogotovo Hailee, Charlie, Shawn, Justin, Selena i Demi- njih obožavam! Španske pesme su bukvalno zaludele svet i ne prođe dan da ne zapevam "Mi Gente" ili nešto od Anitte.

    Još jednom kažem, odličan post i divan odabir pesama draga! Pošto vidim da smo slične, baš što se muzičkog ukusa tiče, možda bi volela da baciš pogled na moj blog: http://jednostavnoana.blogspot.rs/ . Veliki pozdrav! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti sto si podelila sa mnom sve ono sto se tebi dopada od navedenih pesama, ovakvi komentari mi jako jako znace! Poseticu tvoj blog, a tebi hvala jos jednom! :)♥

      Избриши
  8. Osim k-pop-a slusamo uglavnom istu muziku <3 'Havana' i ove nove pesme Taylor Swift su mi na repeat-u nedeljama. Posto vidim da volimo iste stvari, cekiracu oce pesme sa liste koje nisam cula :)) Odlican postt <33 I da, zapratila sam te, btw :) <3

    Ako imas vremena, volela bih da pogledas moj blog----------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Subscribe