My spring playlist | 2018

14 јул


Napokon! Koliko mi je ovo nedostajalo, toga nisam bila svesna sve do trenutka kada sam krenula da kucam ovaj post. Znam, znam, nema me dugo vremena i nema postova već neko vreme zbog čega se iskreno izvinjavam. Obaveze oko fakulteta su bile prevelike, morala sam mnogo da vežbam i želela sam samo tome da se posvetim. Nažalost na kraju nije ispalo onako kako sam zamišljala. Naime, kao što možda znate ja sam se tokom prethodnih mesec i po dana pripremala za prijemni ispit (fpu: grafički dizajn), na koji sam naravno kasnije i otišla. I pogodite šta, na kraju mi je falilo samo pola boda za prolazak, tačnije za upis u prvu godinu studija. Aplauz za mene. Ne znam kako je to moglo da mi se desi, očigledno je da sam najveći baksuz jer drugog objašnjenja nema. Uglavnom, nije ni bitno, samo sam želela da vas uputim zašto me nije bilo ovoliko dugo. Kako je prošao prijemni kod vas maturantkinja? Šta ste upisale? Znam da ima dosta vas koje ste sad završile srednju ili osnovnu školu. Pišite mi slobodno u komentarima, volim kada komuniciramo. Što se tiče mene, ne odustajem, pokušaću opet da upišem fakultet jer je to nešto što zaista želim, do tada ću se svakako posvetiti blogovanju, fotografiji i ostalim stvarima koje volim. Možda i nađem neki sezonski posao, ko zna. Uglavnom, da skratim, leto je već uveliko počelo pa zašto sa vama ne bih podelila svoju prolećnu plejlistu.. Tačnije pesme koje sam najviše slušala prethodnih meseci, a moram priznati ima ih dosta. Primetila sam da vam se sve više dopadaju ovakvi postovi, pa evo ga..


TOP 3:
Ariana Grande - No Tears Left To Cry

RANDOM:
1. Kiiara - Feels
2. Matt Hunter & Lele Pons - Dicen
3. Kygo & Miguel - Remind Me to Forget
4. Dua Lipa ft. Calvin Harris - One Kiss
5. INNA - Me Gusta
6. Brianna - Lost In Istanbul
7. Troye Sivan ft. Ariana Grande - Dance To This
8. Martin Garrix ft. Khalid - Ocean
9. LSD, Sia, Diplo, Labrinth - Genius
10. Halsey - Colors

Ariana Grande - No Tears Left To Cry

11. Post Malone ft. Dolla $ign - Psycho
12. The Weeknd - Call Out My Name
13. Ariana Grande - No Tears Left To Cry
14. Shawn Mendes - In My Blood
15. Shawn Mendes ft. Khalid - Youth
16. Poo Bear ft. Justin Bieber & Jay Electronica - Hard 2 Face Reality
17. Mahmut Orhan & Colonel Bagshot - 6 Days
18. Mahmut Orhan ft. Eneli - Save Me
19. Vanotek ft. Eneli - Back To Me
20. Aitana & Ana Guerra - Lo Malo

Ariana Grande - No Tears Left To Cry

21. Selena Gomez - Only You
22. Liam Payne & J Balvin - Familiar
23. Selena Gomez - Back To You
24. Charlie Puth ft. Kehlani - Done For Me
25. The Weeknd & Kendrick Lamar - Pray For Me
26. Becky G & Natti Natasha - Sin Pijama
27. Nicki Jam & J Balvin - X (EQUIS)
28. Marian Hill - Subtle Thing
29. Yellow Claw - DJ Turn It Up
30. Nicki Minaj - Chun-Li

Ariana Grande - No Tears Left To Cry

31. BTS - FAKE LOVE
32. BLACKPINK - (DDU-DU-DDU-DU)
33. Hooked - Why Don't We
34. Charlie Puth - Patient
35. Prince Royce ft. Maluma - El Clavo
36. Senidah - Slađana
37. Jala Brat x Buba Corelli x Coby - Ona'e
38. Sara Jo - Lava
39. Milan Stanković - Trans
40. Elena - Geto Princeza

Ariana Grande - No Tears Left To Cry

41. DJ Snake ft. Bipolar Sunshine - Middle
42. Burak Yeter ft. Denelle Sandoval - Tuesday
43. Filatov & Karas - Time Won't Wait
44. Riton & Kah-Lo - Fake ID
45. Maroon 5 ft. Cardi B - Girls Like You
46. Gucci Mane ft. Migos & Lil Yachty - Solitaire
47. Beyonce ft. Jay Z - Apes**t
48. Ariana Grande ft. Niki Minaj - The Light is Coming
49. Shakira & Maluma - Clandestino
50. Zayn - Entertainer

Ariana Grande - No Tears Left To Cry

E-mail: katarina99art@gmail.com Instagram Flickr

You Might Also Like

8 коментара

  1. Jakoo mi se sviđa ova plejlista, dosta ovih pjesmi i ja volim, a ove koje ne znam, poslušat ću! Mislim da su mi od svih najdraže 6 Days i Call Out My Name☺♥

    nevergiveup656.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14. јул 2018. 19:56

    Sjajan post, draga moja, samim tim i plejlista. Dopadaju mi se mnoge pesme sa ove liste, posebno NTLYTC, Shawnove pesme, Back To You...

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: https://adda-s-life.blogspot.com/2018/07/q-odgovori-na-pitanja.html

    ОдговориИзбриши
  3. Super mi je pjesma od J Balvina i Nicky Jama X! Odličan post! :)


    onlymaja.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Some really great music to listen to this summer. Love Dua Lipa! No lie is my favorite song!

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post, još divnija plejlista! Moj lični favorit je Arianina nova pesma - No Tears Left To Cry. ♥ P.S. Imaš novog pratioca!

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  6. Zao mi je sto nisi uspela da upises ono sto zelis. Dobra stvar je sto sada imas celu godinu da se posvetis spremanju prijemnog i ostvarivanju mnogo boljeg rezultata. Pesme mi se veoma svidjaju,odlican izbor. :)
    Hvala na pomoci od pre neko vece <3
    Zapratila sam te Primrose

    ОдговориИзбриши
  7. Such a lovely playlist <3

    www.abdelkhalekleblog.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Great post! Photos are amazing.. :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving comment on the last post and please click on link at the end --> http://beautyshapes3.blogspot.com/2018/08/elegant-romper-outfit-zaful-part-5.html

    ОдговориИзбриши

Subscribe