IV: Recommendation movies | Preporuka filmova

23 јануар


U poslednje vreme sam odgledala mnogo filmova, a samo od početka ove godine pogledala sam negde preko 15-ak filmova. Tek da ne računam u poslednjih nekoliko meseci unazad. Mislim da je vreme da od svih tih odgledanih filmova, izdvojim top 10 najboljih, koje ću naravno da preporučim vama da pogledate. Već sam pre radila ovakvu vrstu postova, te ako me pratite duže znate da za svaki film ostavljam opis radnje, link za gledanje sa prevodom i trailer. Dakle ovo je bukvalno mini recenzija za svaki film pojedinačno. Vas bih zamolila da mi napišete mišljenje o nekom od navedenih filmova (naravno samo ukoliko ste ih odgledali). I da mi napišete da li biste želeli da i dalje pišem postove ove tematike. Jer zaista uživam u ovome, pored playlista ovo su mi najdraži postovi za piskaranje. Zanima me šta vi mislite i da li su vam ovakvi postovi imalo korisni? Let me know! :)



1. EVERYTHING, EVERYTHING

Kratak opis filma: Sedamnaestogodišnja Maddy ima bolest koja je vrlo retka i koja joj ne dozvoljava da živi kao i svi drugi. Naime, ona ne sme napuštati svoju kuću, a kada joj neko dolazi postoji čitava procedura oko ulaska u kuću. Maddy živi s majkom, doktorkom, koja vodi računa o njenom stanju, i medicinskom sestrom Carlom. Maddy je kao mala izgubila oca i brata u nesreći i jedina osoba za koju zna je njena majka, koja bi sve dala za nju. Kada se u susednu kuću useli momak Olly Bright sa svojom pomalo čudnom porodicom, Maddyina priča tek počinje. Ona se polako zaljubljuje u Ollyja koji je spreman žrtvovati sve, baš sve, kako bi barem jedan dan živela izvan svoje sigurne kuće.





Link za gledanje: klik ovde
Trailer: klik ovde
Žanr: Drama, Romantika
Moja ocena: 8/10
IMDb ocena: 6,4/10
Trajanje filma: 1h 36min




2. BEFORE I FALL

Kratak opis filma: Film je rađen po istoimenom bestseleru autorice Lauren Oliver. Priča prati Samanthu Kingston koja ima sve što jedna srednjoškolka može poželeti - neodoljivo zgodnog dečka, tri fantastične najbolje prijateljice, jedna od njih je najpopularnijih cura u školi i čini se da je pred njom savršena budućnost. Petak 12. februar trebao je biti samo još jedan dan u njenom savršenom svetu. Ispalo je, međutim, da joj je to posljednji dan u životu..






Link za gledanje: klik ovde
Trailer: klik ovde
Žanr: Drama, Misterija
Moja ocena: 9/10
IMDb ocena: 6,4/10
Trajanje filma: 1h 38min




3. FANTASTC BEASTS AND WHERE TO FIND THEM 









Link za gledanje: klik ovde
Trailer: klik ovde
Žanr: Avantura, Fantazija, Family
Moja ocena: 9/10
IMDb ocena: 7,4/10
Trajanje filma: 2h 13min




4. THE AGE OF ADALINE

Kratak opis filma: Adaline (Blake Lively) je prekrasna mlada žena koja je rođena početkom 20. veka. Srećno je udata i majka devojčice Flemming. Nakon smrti njenog muža život vedre Adaline se u potpunosti menja. Jedne snežne noći Adaline je doživela prometnu nesreću. Spletom slučajnih okolnosti nešto čudno se počinje dešavati u telu Adaline i ona prestaje stariti. Preko noći postaje besmrtna i zarobljena u telu 29-godišnjakinje. Ovo je priča o neobičnoj ljubavi koja nema granica i isprepletenim sudbinama koje nam život donosi.




Link za gledanje: klik ovde
Trailer: klik ovde
Žanr: Drama, Fantazija, Romantika
Moja ocena: 10/10
IMDb ocena: 7,2/10
Trajanje filma: 1h 52min






5. A DOG'S PURPOSE

Kratak opis filma: Glavna tema filma jeste život posmatran kroz oči jednog psa, od rođenja do smrti, nakon čega dolazi do njegove reinkarnacije i ponovnog oživljavanja u telu psa neke druge rase. Svaki put, on priča priču o životu u novoj porodici, sa novim ljudima, paralelno promišljajući o mnogim važnim životnim pitanjima. U toj avanturi, on će upoznati veliki broj različitih ljudi i proživeti različite živote ostavivši snažan trag u srcima ljudi. 






Link za gledanje: klik ovde
Trailer: klik ovde
Žanr: Avantura, Drama, Komedija
Moja ocena: 10/10
IMDb ocena: 6,9/10
Trajanje filma: 1h 40min






6. KISS AND CRY

Kratak opis filma: Romantična drama temeljena na istinitoj priči o Carley Allison, obećavajućoj 18-godišnjoj klizačici i pevačici koja je napravila medicinsku istoriju u svojoj borbi protiv retkog raka.











Link za gledanje: klik ovde
Trailer: klik ovde
Žanr: Drama, Biografija
Moja ocena: 9/10
IMDb ocena: 6,9/10
Trajanje filma: 1h 35min




7. THE SHACK

Kratak opis filma: Koliba je priča o ocu Macku čija je kći Missy oteta tokom porodičnog izleta. Krvava haljinica je jedino što je od nje ostalo, koju je policija pronašla u napuštenoj kolibi u divljini Oregona. Četiri godine kasnije ožalošćeni Mack prima čudnu poruku, poziv da poseti onu istu kolibu. Uprkos svojim sumnjama Mack jedno zimsko prepodne odlazi tamo i doživljava nešto neverovatno. Ono što će pronaći u kolibi, zauvek će promeniti njegov život.








Link za gledanje: klik ovde
Trailer: klik ovde
Žanr: Drama, Fantazija, Adaptacija knjige
Moja ocena: 9/10
IMDb ocena: 6,3/10
Trajanje filma: 2h 12min





8. ENDLESS LOVE

Kratak opis filma: Nakon mature mlade Jade, devojke koja ima bezbroj mogućnosti u budućnosti, u nju se zaljubljuje David, mladić iz radničke porodice sa problematičnom prošlošću. Njen otac, opsednut kontrolom, staje na put njihovoj romantičnoj vezi i pokušava je udaljiti od njega, dok njena majka podržava žar koji se rasplamsao među njima. Sa druge strane, Davidov otac savetuje mu da bude silno oprezan. Tokom nezaboravnog leta dvoje mladih suprostaviće se logici i dopustiti da njihova strast odredi njihovu zajedničku budućnost.





Link za gledanje: klik ovde
Trailer: klik ovde
Žanr: Drama, Romantika
Moja ocena: 9/10
IMDb ocena: 6,3/10
Trajanje filma: 1h 44min






9. GIFTED

Kratak opis filma: Frank, muškarac koji samostalno odgaja dijete, čudesnu nadarenu nećakinju Mary, uvučen je u borbu za starateljstvo sa svojom majkom.











Link za gledanje: klik ovde
Trailer: klik ovde
Žanr: Drama
Moja ocena: 8/10
IMDb ocena: 7,6/10
Trajanje filma: 1h 41min




10. THE MARTIAN

Kratak opis filma: 2035. godine posada ljudske misije na Marsu Ares III istražuje oblast Acidalia Planitia tokom 18-og solarnog dana od ukupno 31-og dana ekspedicije. Oluja na Marsu primorava ih da se vrate na brod Hermes koji orbitira oko planete. Prilikom evakuacije, astronaut Mark Watney je pogođen krhotinom i izgubio se u oluji; posljednja telemetrija iz njegovog skafandera pokazuje da ne postoje znaci života. Pošto je oluja pretila opasnost ostalim petoro članovima posade, zapovednik misije Melissa Lewis izdaje naređenje da se krene nazad na planetu zemlju bez njega. No, Mark je ipak preživeo te posada radi sve što je u njihovoj moći kako bi ga spasla. Hoće li Mark preživeti toliko dugo na Marsu, sa vrlo malo zaliha hrane.




Link za gledanje: klik ovde
Trailer: klik ovde
Žanr: Drama, Avantura, Akcija, Naučna fantastika
Moja ocena: 10/10
IMDb ocena: 8,0/10
Trajanje filma: 2h 30min




Email for bussines: katarina99art@gmail.com Instagram

You Might Also Like

16 коментара

  1. Neke sam filmove gledala,međutim ovaj 4. film me dosta interesuje pa možda ga i pogledam!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  2. Pogledala sam samo Everything, Everything i ja sam oduševljena sa njime. Baš je ostavio dubok utisak na mene.. Takože, ja mnogo volim ovakve tvoje postove i baš su mi zanimljivi. Ja bih voljela da ih nastaviš pisati ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Nazalost nisam pogledala ni jedan od ovih filmova. Svi mi se cine odlicni i posebni na svoj nacin. Kada uhvatim vremena sigurno cu pogledati bar neki sa ovog popisa.

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam gledala samo par navedenih filmova, ali vidim da ti je ostala selekcija savršena, tako da ne sumnjam da su i ovi što nisa pogledala odlični filovi. U posljednje vrijeme baš slabije gledam filmove, ali mislim da ću neki od ovih definitivno čekirati :D
    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, draga.

    Ja jako volim ovakve postove, vezane za filmove.

    Za neke od ovih filmova sam čula i znam da su savršeni, kao što je npr. "Before I Fall", a za ostale filmove nisam čula, ali mi se čine vrlo zanimljivi. Svakako ću ih pogledati.

    Super post, sve pohvale.

    Želim ti prijatan dan.😊


    Visit my blog, Amaterska Umjetnost

    ОдговориИзбриши
  6. Sa ove liste sam gledala Everything Everything, Fantasticne zveri, Kiss and Cry i Endless love, sto mi je dovoljno da provalim da imamo slican ukus za filmove, tako da cu defintivno pogledati i ostatak liste 😊❤❤

    Novi post,-----
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Taman sam krenula da tražim neke preporuke filmova jer mi je dosadno a i skoro nikad nemam vremena za film. Kad eto ga! Moram da kažem da si vrlo detaljno opisala svaki film, čak dodala i linkove za gledanje i trailer-e što oduzima malo vremena prilikom pisanja posta, jer treba biti oprezan. Meni se previše dopao post i upravo sada pustam Endless Love jer ga nisam gledala. Hvala ti na ovome!! <333 :)

    Lazy Saturdays

    ОдговориИзбриши
  8. Od ovih sam filmova gledala samo Everything, everything, a Before I Fall mi je već duže vrijeme na wanna watch list pošto želim prvo knjigu pročitati. Definitivno nastavi pisati ovakve postove. Sjajan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr/2018/01/dragi-mediji-hvala-sto-ste-sjebali.html

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam ni čula prethodno ni za jedan od ovih filmova, a kamoli ih pogledala. :/ Šteta, deluju dobro. Obavezno ću ih pogledati, tj. makar većinu njih. Hvala za divne preporuke. Odličan post. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  10. Nice!! thanks for sharing
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: RUFFLED SWEATER & CROP PANTS


    ОдговориИзбриши
  11. Gledala sam skoro sve filmove sa ove tvoje liste. Everything, everything mogu reci da mi se nije dopao. Verovatno zato sto sam prvo procitala knjigu koja je veoma losa. Film je mozda i bolji od knjige u ovom slucaju. A Fantasticna bica su mnogo lepa aaaa. Mislima za ogromnog fana HP-a sve je savrseno ♥♥

    A na mom blogu je nakon dugo vremena novi post tako da baci pogled :) I zaprati me ako želiš, i ja sam tebe.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Great post, dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    My blog - http://www.valeriianest.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Hello your Blog is very nice and I signed up (gfc #186) you want to return the subscription? The gfc bar, on my blog, is on the right, scrolling the Blog page a lot! I look forward to you with confidence! http://casaninnamamma.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post! Od svih navedenih filmova gledala sam samo ,,Fantastične zveri i gde ih naći'', a nekoliko filmova se već neko vreme nalaze na mojoj listi. Toj listi sam pridodala još neke sa tvog spiska. :)

    Two girls - One journey
    Zajedno sa drugaricom sam skoro napravila blog, a juče je izašao i prvi post. Jako bi nam značilo ako bi ga pročitala i rekla svoje mišljenje. Hvala unapred!

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican post draga :) Samo sam ogledala 'everything,everything' :)Zapratila sam tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti.
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Lovely selection dear!
    Have a great Tuesday!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши

Subscribe