My recommendation series | Moja preporuka serija ❤

30 октобар

Pozdrav svima!
S obzirom na to da sam već pisala "moja preporuka knjiga" i "moja preporuka filmova (čak dva puta)", pogledajte - OVDE, OVDE i OVDE. Mislila sam da bi bilo lepo da napišem i "moja preporuka serija", jer mi još samo to u kolekciji nedostaje. Ja sam osoba koja, malo je reći, obožava filmove i serije, bilo da su sa naših prostora (domaći) ili strani. Nekad znam da pogledam po nekoliko filmova (epizoda serije) na dan, iako to nije baš dobro. Naravno volim i da pročitam neku knjigu kada imam dovoljno vremena za to. Sve u svemu, ako ste kao ja i tražite neke preporuke za gledanje serija, obavezno nastavite sa čitanjem!



1. Pretty Little Liars
Opis: Nakon nestanka njihove predvodnice Alison DiLorentis, najbolje prijateljice Hana, Emili, Aria i Spenser uvlače se u opasnu igru. Počinju dobijati poruke od misteriozne anonimne osobe koja se potpisuje kao „A“, a u tim porukama su tajne koje je znala samo Alison. Serija je prožeta znakovima (hints, clues) koje producenti serije ostavljaju gledaocima da razvijaju svoje teorije o tome ko je „A“. Serija trenutno ima sedam sezona, koje možete pogledati - OVDE.

Žanr: Tinejdž, Drama


2. iZombie
Opis: Serija je rađena po Vertigovom stripu, gdje je glavni lik Olivia "Liv" Moore, patologičarka  koja nakon "najgore zabave na svijetu" postane zombi. Da, zombi sa imenom Liv! Pre toga, Olivia je radila kao bolničarka sa uspešnom karijerom i verenikom Majorom, ali se kasnije zaposlila kao pomoćnica u mrtvačnici zbog pristupa hrani - mozgovima. U drugoj epizodi upoznajemo još jednog zombija, tačnije onog koji je osudio Liv na život posle smrti. Blainea, čija je droga odgovorna za zombi epidemiju. Kad je umrla, Liv je polako počela gubiti svoju osobnost, ali je uz to osetila i neobuzdanu potrebu za mozgovima. Osim što obavlja obdukciju na svojim klijentima, reže im glave i jede njihove mozgove sa ljutim umakom i testeninom te pritom dobija njihova sećanja..Serija trenutno ima dve sezone, koje možete pogledati - OVDE.

Žanr: Komedija, Drama, Krimi


3. Teen Wolf
Opis: Scotta McCalla (Tyler Posey) ugrize vukodlak dok sa najboljim prijateljem Stilesom (Dylan O’Brien) u šumi po noći traži tijelo mrtve djevojke i on se iz socijalno-retardiranog-netalentiranog-za-sport-astmatičara pretvori u najboljeg igrača lacrossea, i još uspe pozvati na dejt novu devojku u gradu, Allison Argent (Crystal Reed). Ono na što nije računao su čudne promene koje izazove pun mesec, a ono na šta je još manje računao je da Alisonin otac u slobodno vreme ubija vukodlake. Srećom, tu je stariji vukodlak Derek Hale (Tyler Hoechlin), koji ga spašava. Serija trenutno ima pet sezona, koje možete pogledati - OVDE.

Žanr: Tinejdž, Drama


4. The Vampire Diaries
Opis: Elena Gilbert (Nina Dobrev) i njen mlađi brat Jeremy (Steven McQueen) izgubili su roditelje u prometnoj nesreći. O njima se brine njihova teta Jenna. Elena je navijačica, ima dve prijateljice Bonnie (Kat Graham) i Caroline (Candice Accola). Kada Stefan, novi, misteriozni učenik srednje škole u Mystic Fallsu, ugleda Elenu, koja izgleda isto kao Katherine (Nina Dobrev), njegova devojka davne 1864. godine, odmah se zaljubi u nju. Nakon nekog vremena, Elena sazna da je on vampir. Unatoč svemu, ona ostaje sa njim čak i kad im na put stane krvoločni vampir, Stefanov brat Damon (Ian Somerhalder). Damon i Stefan su zaljubljeni u Elenu. Kada Damon pretvori Vicki (Kayla Ewell) u vampira, Jeremy se mora suočiti da ona mora umrijeti jer će nauditi svakome oko sebe. Stefanova i Elenina veza se učvršćuje i oni pokušavaju razumjeti Eleninu i Katherineinu povezanost. Tada Elena saznaje da je usvojena te da su joj biološki roditelji John, njen "ujak" i Isobel, bivša žena učitelja iz istorije i lovca na vampire Alarica (Matt Davis). Katherine se uskoro pojavi da opet osvoji Stefana i Damona, te da ih posvađa kao i davne 1864. kada ih je pretvorila u vampire. Serija trenutno ima osam sezona, koje možete pogledati - OVDE.

Žanr: Drama, Fantazija, Horor


5. The Walking Dead
Opis: Policajca Rika Grimesa (Andrew Lincoln) nakon što je ranjen pokušavajući da zaustavi automobil sa kriminalcima na putu, odvoze u bolnicu gde gubi svest. Nakon više dana bez svesti, on se budi, samo da bi otkrio da je za to vreme, opaki virus opustošio svet, oživljavajući mrtve koji imaju samo jedno na svom zombi umu, a to je da se hrane ljudskim mesom. Suočen sa ovom činjenicom kao i da je njegova porodica nestala, on će predvoditi grupu preživelih u potrazi za sigurnim i bezbednim mestom za život. Serija trenutno ima sedam sezona, koje možete pogledati - OVDE.

Žanr: Horor, Triler, Drama


6. Bones
Opis: Temperans "Bouns" Brenan (Emili Dešanel) je jedna od vodećih stručnjaka za forenzičku antropologiju. Ona radi na institutu "Džefersonijan" i predvodi jedan od najboljih timova koji otkriva identitete žrtava. Često se događa da su ostaci na osnovu kojih rekonstruišu zločin i utvrđuju činjenice suviše uništeni ili u fazi raspaspadanja, što im samo dodatno otežava posao. "Bones" je iznimno napeta i atraktivna kriminalistička serija istraživačko-forenzičarske tematike, koja se od ostalih serija koje prate policijsku proceduru analize tragova i ostataka razlikuje velikom količinom dobroćudnog humora te emotivnim odnosima među glavnim likovima. Zabavna i ponekad mračna, ali uvek puna optimizma i predanosti u rešavanju zločina, serija je koja proučava ljudskost znanstvenika koji analiziraju neljudskost iza zastrašujućih zločina. Serija trenutno ima jedanaest sezona, koje možete pogledati - OVDE.

Žanr: Krimi, Drama



7. Andrija&Anđelka
Opis: Andrija i Anđelka, par u srednjim tridesetima, tipičan su primer onog što se događa kada muškarac i žena žive zajedno. Iako su godinama u vezi i iskreno se vole, jedno drugom često idu na živce, bilo da su u spavaćoj sobi, supermarketu ili na večeri s prijateljima. Njihovi hirovi su potpuno različiti, a tipično muško-ženski pogledi na svet, uzrok su neslaganjima i prepirkama oko dobro poznatih pitanja - seksa, ljubomore, novca, dece, njenih prijatelja, njegovih prijatelja, podela poslova u kući..U svakom slučaju za njih dvoje nema tabu tema, niti je ijedna tema previše ozbiljna da se ne bi mogla pretvoriti u urnebesan komentar modernog života. Andrija i Anđelka samo naizgled stalno vode borbe i ratove, a u stvari se ludo vole. Lica većine sporednih likova nisu prikazana već oni samo pričaju tokom scena. Serija trenutno ima tri sezone, koje možete pogledati - OVDE.

Žanr: Sitkom, Komedija, Drama, Romantika


+

8. Sinđelići
9. Nemoj da zvocaš
10. Ranjeni orao
11. Greh njene majke
12. Nepobedivo srce
13. Samac u braku
14. Jedne letnje noći
15. Miris kiše na Balkanu
16. Cvat lipe na Balkanu


+

Serije koje (JA) želim odgledati:
- Gossip Girl
- American Horror Story
- The Originals
- Fear The Walking Dead
- Revenge
- Scream Queens
- Analia
- Game of Thrones
- El Internado


I to bi bilo to što se tiče današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Ostavite mi vaše utiske u komentarima. 
Da li ste gledali neke od serija? 
Koje serije meni preporučujete da odgledam?
Kisses xoxo
Email - katarina99art@gmail.com & kacadjori@gmail.com
Instagram - OVDE/HERE.
Ask.fm - OVDE/HERE.

You Might Also Like

9 коментара

  1. Interesantna ideja za post, nisam čitala ovakvo nešto već duže vreme! :)
    Pratim neke od pomenutih serija kao što su Vampirski dnevnici, to mi je omiljena serija :) i baš sam tužna što je ovo poslednja sezona :(
    Zatim, gledam i The originals, imaš moju preporuku. Nekad su mi vampiri iz porodice Prvobitnih zanimljiviji od samih Vampirskih dnevnika, pošto su Originalni urađeni kao spin-off vampirskih dnevnika. :)
    Takođe, American Horror Story - serija o kojoj se može dosta diskutovati. Svaka sezona je drugačija. Ova koja se trenutno emituje mi je jedna od interesantnijih - My Roanoke nightmare. Možeš je gledati i ti, nema potrebe da odgledaš ostale sezone da bi bila u toku. :)
    Teen Wolf ne gledam, kao ni The Walking Dead, ni Game of Thrones... Svi me belo gledaju kad to kažem, ali do sad me nijedna nije nešto preterano privlačila. Verovatno bih se opasno zaljubila u svaku kad bih odgledala, recimo, prvu sezonu.
    U poslednje vreme gledam Breaking bad, završila sam prvu sezonu i zanimljiva mi je. Kad nju završim do kraja, baciću se na neku novu seriju. Verovatno na Igre prestola. :)

    Još jednom, sjajan post i hvala ti na preporukama! <3
    Najnoviji post ♡

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Meni omiljene serije su - PLL, TVD i Teen Wolf. Da, steta sto je ovo poslednja sezona, smrcc. Odgledala sam prvu epizodu American Horror Story, i odustala sam posle pola odgledane epizone jer me strah da gledam sama, a imam obicaj da gledam nocu. Ali cu poceti da gledam cim krene raspust..Teen Wolf je zaista odlicna serija, pa pogledaj ako pozelis. Sto se tice The Walking Dead serije, ja sam osoba koja obozava sve sto je vezano za zombije i zombi apokalipsu pa tako i filmove, serije, igrice, pa se meni mnogo dopada. Obavezno pogledaj trailer od obe serije, ko zna, mozda ti se svidi. Eto, mene npr ne privlaci serija Game of Thrones, ali je svi hvale pa cu je pogledati.
      Hvala tebi punoo na komentaru, znaci mi kada neko izdvoji par minuta za mene i napise svoje iskreno misljenje. Poljubac! ❤

      Избриши
  2. Jako volim ovakve postove, jer i sama gledam dosta serija, tako da su uvijek obradujem kada vidim takve psotove i saznam za neke nove serije, meni su omiljene, definitivno pll, teen wolf i the vampire diaries, imaš sve preporuke da pogledaš revenge, american horror story i the original :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, drago mi je da volis ovakvu vrstu posta, jer i ja takodje volim da citam i pisem na ovu temu. I meni su isto te serije omiljene! Naravno da cu pogledati, cim ugrabim nesto vremena, jer od ove skole ne mogu nista da postignem. ❤

      Избриши
  3. Odličan post draga, stvarno volim svaku seriju i skoro sam svaku od stranih odgledala i definitivno ti preporucujem da pocnes gledati Gossip girl, zato jer ima i drame i svega i zabavna je, Walking Dead sam počela baš prekjučer gledati i odlična mi je serija. Pozdraav :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Bruna. Cim ugrabim vremena, pogledacu neku seriju. Walking Dead je vrh serija i puna je strasnih i iznenadnih scena, obavezno nastavi sa gledanjem, zarazices se. Postoji i komedija na WD seriju (Fear The Walking Dead). Koju ja zelim da odgledam..❤

      Избриши
  4. Ja iskrena da budem, nisam ljubitelj ovih postova, ali mi se ovaj ipak nekako dopao. Odlicne preproruke, ja zapravo serije ni ne pratim ali ce mi biti drago da pogledam neku od preporucenih. Sve u svemu, odlican post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj post je namenjen ljubiteljima serija, kojima trebaju neke dobre preporuke. Potpuno razumem, jer ne volimo svi isto i nemamo isti ukus. Cenim iskrenost, i nadam se da ces pogledati neke od ovih serija. :)

      Избриши
  5. Pretty Little Liars sam gledala i sama,ali davno...Gledala sam El Internado i mogu ti reci da je serija odlicna!Iako je spanska,nije sapunica,naravno ima ljubavi i zapleta ali vise se radi o zivotima dece u internatu i u jednu ruku je strasno i nikad ne znas sta ce se sledece desiti ti si do sada verovatno i pogledala ovu seriju ali nema veze.Zelela bih da ti preporucim ako nisi Prison Break da pogledas...Likovi su jako dobro raspisani,i nekako kroz pricu ces se jako vezati za njih (bar ja jesam).

    ОдговориИзбриши

Subscribe