Q&A | Upoznajte me ❤

06 септембар

Pozdrav svima!

Odlučila sam da će moj prvi post biti Q&A, kako biste me bolje upoznali. 
Odabrala 6O najzanimljivijih pitanja koja ste mi Vi postavili.
Uz sve to postavljaću neke slike koje su mi bile jako simpatične.
Nadam se da će Vam se moji odgovori dopasti.
Uživajte!

We Heart It
1. Koliko imaš godina?
- Imam 16 godina.

 2. Zašto si odlučila napraviti blog?
 - Obožavam da čitam druge blogove, pa sam i ja poželela da se oprobam u tome. Već sam imala jedan blog pre, međutim zaboravila sam lozinku.

3. U koju školu ideš?
- Idem u drugu godinu Umetničke škole.

4. Šta si u horoskopu?
- Blizanac. U Kineskom Zec. Ali iskreno da vam kažem, ne verujem toliko u horoskop.

5. Datum rođenja, dan, mesto i vreme?
- O2. Jun. 1999. godine. Sreda. Šabac, Srbija. 12:OO popodne.

6. Da li se šminkaš kad ideš u školu?
- Kada idem u školu, šetnju ili slično obično stavim puder ili BB kremu, maskaru, olovku za obrve i balzam za usne. 

7. Koje boje su ti oči i kosa?
- Oči zeleno-smeđe, kosa smeđa.

8. Koju šminku koristiš? 
- Trenutno ovo koristim od šminke. Puder: Maybelline. Olovka za obrve: Essence. Alajner: Avon super extend. Maskara: Golden Rose City Style. Balzam: Avon Care Smoothing.

9. Kakav si đak?
- Vrlo dobar.

1O. Koji ti je najdraži modni detalj?
- Nakit.

We Heart It
11. Prva simpatija?
Dejan.

12. Najbolji dućani za garderobu?
- New Yorker, H&M, C&A, Atmosphere, Zara, Terranova i butik garderobe Skandal.

13. Da li imaš YT kanal?
- Imam YT kanal, ali ne verujem da ću snimati. Prvenstveno zato što ja nemam pojma kako se ubacuju videi, kako se sređuju i kako da ih skratim. Takođe, mislim da ne bih bila baš dobra u tome. Ali možda nekad probam i to.

14. Omiljeni domaći jutjuberi/ke?
Jutjuberke: Ann Drea, Marija Žeželj, Jana Dačović, BiBi Andy i Milica.  Jutjuberi: Yasserstain i Serbian Lesson Guy

15. Omiljeni strani jutjuberi/ke?
- Jutjuberke: MakeupbyMandy24 i Bethany MotaJutjuberi: Nemam.

16. Koja mesta bi volela da posetiš?
Barcelona, Dubai, New York, Miami, Paris, Los Angeles, London.

17. Koliko si visoka?
- Visoka sam 157cm.

18. Da li imaš kućnog ljubimca?
- Imam dva kućna ljubimca. Psa Almu i mačku Cici.

19. Da li imaš brata ili sestru?
- Imam dve rođene sestre i dva rođena brata. 

2O. Koji ti je najdraži odevni predmet?
- Farmerice i košulje.

We Heart It

21. Poslednja pesma koju si odslišala?
- Pia Mia: Do It Again.

22. Ko ti je Celebrity Crush?
- Dylan O'Brien!

23. Da li voliš da čitaš knjige?
- Obožavam.

24. Knjiga koju trenutno čitaš?
- Sofija Benet: Krpice.

25. Da li ćeš praviti Giveaway?
- Sigurno da hoću, verovatno kad budem imala 15O-2OO članova.

26. Na kom programu najčešće uređuješ slike?
- PicMonkey.

27. Opiši sebe u tri reči?
- Kreativna, duhovita i emotivna.

28. Ko ti je uzor/idol?
- Uzor mi je baka. Idol mi je Shakira.

29. Koji ti je najdraži komad šminke?
- Olovka za obrve. Inače mislim da imam užasne obrve!

3O. Kada obično legneš da spavaš?
- Preko letnjeg raspusta sam noćna ptica, i često legnem tek u 5h ujutro. Ali kad je škola, trudim se da što ranije legem.

We Heart It

31. Omiljene knjige?
- Mi deca sa stanice Zoo, Rozine najgore godine, The Fault In Our Stars, Onlajn devojka, Gradovi na papiru. 

32. Omiljeni filmovi?
- Titanic, Wild Child, Step Up Revolution, The DuffEasy A, The Fault In Our Stars, A Cindrella Story, A Walk to Remember, The Last Song, If I Stay, Home Alone, i Dear JohnInače obožavam da gledam filmove.

33. Omiljene serije?
- The Walking Dead, Teen Wolf, Bones.

34. Omiljeni TV programi?
- FOX i Ultra.

35. Omiljene boje?
- Omiljene boje su mi oker i bordo. Ali pored ove dve boje obožavam i crvenu, crnu, belu, tirkiz plavu, baby pink, ljubičastu i neon boje.

36. Omiljene boje laka za nokte?
- Bela, crna i ljubičasta bikini so teeny.

37. Omiljeno jelo?
- Pizza, Ruska salata, Purenjaci, Pomfrit, Riba, Sendvič sa sirom i šunkom.

38. Omiljeno piće?
- Voda, Limunada, Cockta, Sprite, Hello, Sola i Coca-Cola.

39. Omiljeni slatkiši?
- Snickers, Twix, Mars, Zaza, M&M, Skittles, Oreo, Munchmallow, Medeno srce, Haribo Candy.

4O. Omiljeno voće?
- Limun, jagode, maline, višnje, nektarine, zelene jabuke. Tačnije sve osim grožđa.

We Heart It

41. Omiljeno povrće?
- Paradajz.

42. Omiljeni pevači?
- Prince Royce, J Balvin i Saša Kovačević.

43. Omiljene pevačice?
- Shakira, Inna, Lariss, Ariana Grande, Pia Mia, Sajsi MC i Selena Gomez.

44. Omiljeno godišnje doba?
- Leto.

45. Omiljeni glumac?
- Leonardo DiCaprio.

46. Omiljena glumica?
- Chloe Grace Moretz.

47. Omiljene pesme?
-  Kod mene se to stalno menja. Trenutno su mi She Wolf, Can't Let Go, Derniere Danse, Do It Again, Red Love, Branim.

48. Omiljeni citat?
- ''Svaki početak je mali''.

49. Omiljeno cveće?
- Crvena ruža i bela rada.

5O. Omiljene aplikacije?
- Ask.fm, Instagram, We Heart It i Facebook.

We Heart It

51. Šta ti je najvažnije u životu?
- Porodica i najbolja drugarica Maja.

52. Najveća želja?
- Najveća želja mi je da budem zdrava i srećna, mislim da nemam veću želju od ove.

53. Koju vrstu muzike slušaš?
- Sve, ali bukvalno. Ja sam mešoviti tip što se tiče muzike i stila oblačenja.

54. Postoli li neko ili nešto što te inspiriše?
- Da, Shakira!

55. Čime bi volela da se baviš?
- Nisam sigurna, ali dopada mi se gluma.

56. Koji je tvoj hobi, pored pisanja bloga?
- Crtanje i pravljenje nakita.

57. Da li čitaš časopise?
- Volim da čitam sve, bila to neka knjiga, časopis, post na blogu ili nešto drugo.

58. Šta prvo zapaziš na blogu?
- Prvo što zapazim je izgled i urednost bloga. Važno je da je tekst gramatički ispravan, dešavaju se greške u tekstu svima, ali 'neznam', 'samnom' i 'nemogu' su neprihvatljive greške po meni.

59. Šta želiš da postaneš za 1O, 2O godina?
- Pre svega dobra majka i domaćica, sa solidnim poslom.

6O. Koje postove najviše voliš da čitaš?
- Volim sve, ali ako baš moram da biram, neka to budu DIY projekti i favoriti meseca.

We Heart It
To bi bilo to za ovaj (prvi) post. Nadam se da Vam se post dopao.
Očekujem Vaše komentare! 

Katarina 

You Might Also Like

0 коментара

Subscribe