Read or not | Nikad ne reci nikad - Keti Zan

03 јул


Opis knjige - "Nikad ne odlazi u biblioteku noću. Nikad ne veruj strancu sa probušenom gumom. Nikad ne ulazi u kola. Nikad, nikad, nikad.
Sara i Dženifer oduvek su bile najbolje drugarice. Kad je došlo vreme za odlazak na fakultet, njih dve su napravile listu stvari koje nikad ne smeju raditi. Ali dovoljan je jedan trenutak nepažnje - samo jedna neoprezna odluka - i njihov život pretvara se u noćnu moru: tri godine zarobljeništva u podrumu nemilosrdnog sadiste. Deset godina kasnije, Sara nastoji da vodi normalan život, sve dok ne sazna da bi njihov otmičar uskoro mogao izaći iz zatvora. Progonjena pismima koja joj stižu od njega i utvarama potisnute prošlosti, ona shvata da skrivanje više nije opcija. Moraće da uroni nazad u krug očajanja i straha iz kojeg je mislila da se izvukla i zađe duboko u svet, opskurnih kultova i drevnog izučavanja tehnika mučenja, gde je zakopana istina stravičnija od bilo čega što je mogla da zamisli..Šta god mislila, znaj da je gore od toga".

Odlomak iz knjige klik ovde.

Žanr - Triler, Drama

Moje mišljenje o knjizi - Knjiga je zaista fantastična, puna uzbudljivih i neočekivanih delova, neizvesnost i radoznalost me je pratila kroz čitavu knjigu - pogotovo na samom kraju. Veoma je poučna i slična onoj knjizi o kojoj sam vam već pisala ovde. Ukratko, radi se o dve najbolje drugarice koje su kidnapovane i držane tri godine u podrumu stare kućice od strane otmičara psihopate zajedno sa još dve devojke. Preživljavale su fizičko i psihičko nasilje tri godine i nakon toga jedna od njih opisuje kako je sve to izgledalo, kako je funkcionisala nakon što su konačno pobegle iz tog zarobljeništva. Kraj knjige je zaista neočekivan, ja nisam mogla da je ispustim dok nisam došla do poslednje stranice. Uglavnom, sve se vrti oko trgovine ljudima i "belom roblju". Mislim da definitivno vredi pročitati jednu ovakvu knjigu. Čisto da se upoznate sa tim i saznate šta sve to postoji na ovoj planeti - koliko okrutnih i đavolski zlih ljudi slobodno šeta ulicama. 
Drame mi veoma prijaju i to je žanr knjige koji ja najčešće biram, na drugom mestu su romanse. I to je razlog što uglavnom pišem o dramama. Valjda ću sledeći put pisati o nekoj vedrijoj i romantičnoj knjizi. Na Vulkan sajtu sam videla popust koji nisam mogla da propustim, ugrabila sam priliku da za samo 999. dinara kupim tri knjige - što je fenomenalna ponuda. Ova knjiga je jedna od te tri. Akcija je trajala od 6. juna do 3. jula. Jeste li vi uspeli da ugrabite neke zanimljive naslove, ako jeste - koje? I ne brinite, ako ste propustili ovu akciju, nova je u toku od 4. do 31. jula, kliknite ovde za više informacija.

Gde možete kupiti - Knjigu možete pronaći u svim Vulkan radnjama, takođe možete poručiti onlajn putem ovog linka po ceni od 639,00 dinara.

Ocena - 4/5



Da li ste čitali ovu knjigu? Ako jeste, kakvi su vaši utisci? 

Email for bussines: katarina99art@gmail.com Instagram Ask.fm Bloglovin' 

You Might Also Like

8 коментара

  1. Knjiga se čini jako zanimljiva, ali u drugu ruku i pomalo teška jer tema nije baš "vesela". Najveći problem kod mene i nabavke knjiga je to što ja živim na selu, iako imamo grad blizu takvih knjiga nema u biblioteci, a u drugi veći grad idem nekoliko puta godišnje. No, potrudit ću se na moru pronaći ovu. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  2. Opis knjige me je oduševio. Mislim da tema ove knjige nosi veliku pouku. Moram definitivno pronaći gde se knjiga može kupiti. Zahvaljujem ti se puno što sam uz pomoć tebe otkrila ovu totalno kul knjigu,jedva čekam je pročitati!♥
    Nova sam na blogu,volela bih kada bi mogla da pogledaš moj novi post ukoliko želiš. Hvala puno!♥
    link --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/pocnite.html

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam je čitala, ali ću je definitivno potražiti! U Hrvatskoj se zatvorio Algoritam i nastao je veliki problem :(
    Obožavam krimiće, trilere i pshiološke drame tako da... <3

    moonstears

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман4. јул 2017. 21:37

    Nikad nisam čitala ovu knjigu, ali definitivno moram da je porčitam. Po opisu izgleda veoma interesantno.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam čitala knjigu ali si me jaaako zainteresovala ovim postom za nju. *___* Recenzija je fenomenalna! ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nikad nisam čitala knjigu,ali ovo kako si je opisala odmah bi je uzela da imam Vulkan u blizini.Ja lično isto volim drame,uvijek te drže u neizvjesnosti i jedva čekaš je opet čitati.Odličan post!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam nikad cula ali bas zanimljivo deluje <3 definitivno cu obratiti paznju na nju :)

    ОдговориИзбриши
  8. Woow mnogo volim misterije, pomalo me podsjeca i na knjigu 13 reasons why koju sam htjela procitati,ali eto izasla je serija. Sve u svemu morat cu pronaci u pdfu i procitati knjigu. Hvala na preporuci

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Subscribe