Fall | SheIn Wish List ❤

14 новембар

Helouuu!

Evo ga novi post! Kao što vidite u pitanju je moja jesenja lista želja sa sajta - SheIn. Njihova garderoba je stvarno odlična, da mogu, sve bih rado naručila. Ne samo garderoba, već sve što njihov sajt nudi. Sigurna sam da će se i vama nešto dopasti sa ovog sajta, zato ga obavezno posetite. I pišite mi u komentare koja se vama stvarčica iz moje jesenje liste želja najviše dopala.
Pa hajde da počnemoo.


1. Red Sweater
Ovaj džemper je tako divan. U poslednje vreme, postala sam zaluđena bordo i oker bojom, to su prave jesenje boje. Već jako dugo tražim jedan ovakav džemper, i konačno sam ga pronašla na ovom sajtu. Oduševljena sam bojom i nadam se da ću ga uskoro imati u svom vlasništvu. Pravi je za ove hladne jesenje dane. 
Možete pogledati ili naručiti klikom - OVDE.



2. Black Jeans
Želim jedne ovakve farmerice, skroz crne, sa iscepanim kolenima. Drago mi je što u mojoj školi ne zabranjuju iscepane farmerice, tako da mogu da ih nosim gde i kad poželim. Kombinuju se uz bukvalno sve, zbog čega mi je izuzetno drago. Jedino mi je krivo što više i nije baš pogodno vreme za nošenje ovakvih farmerica, ali biće i nekih toplijih dana, nadam se.
Možete pogledati ili naručiti klikom - OVDE.


3. Black Boots
Odlične čizme za ove jesenje dane, jako sam zadovoljna kako izgledaju na slici. Nalik su crnim martinkama koje želim već skoro godinu dana. 
Možete pogledati ili naručiti klikom - OVDE.


4. Black Fashion Bag
Već duže vreme želim jednu ovakvu običnu crnu torbu. Veoma je privlačna, i na slikama izgleda vrlo kvalitetno. Što verovatno i jeste. Obična crna torba je već jako dugo na mojoj listi želja.
Možete pogledati ili naručiti klikom - OVDE.


 5. Gold Plated Necklace
Čim sam ugledala na sajtu ovu ogrlicu, odmah mi se dopala, da sam prosto morala da je stavim u svoju listu želja. U poslednje vreme kupujem samo nakit u zlatnoj boji, ali nemam pojma zašto. 
Jako je simpatična, zar ne?
Možete pogledati ili naručiti klikom - OVDE.


6. Red Plaid Blouse
Predivna košuljica! Mogla bi super da se kombinuje uz mnogo što šta. Od svih košuljica na ovom sajtu, ova je ostavila najjači utisak na mene. Imam već jednu sličnu ovoj, ali dobro bi mi došla još jedna.
Možete pogledati ili naručiti klikom - OVDE.


7. Black Flats
Pogledajte kako su samo savršene! Nadam se da su upola kvalitetne, kao što izgledaju na slici. Htela sam da kupim slične ovakve u jednoj radnji, ali je nestalo mog broja. Divne su!
Možete pogledati ili naručiti klikom - OVDE.


8. Black-White Striped T-Shirt
Obožavam prugaste stvari u crno beloj boji, izgledaju zaista moćno. Ova majica bi se odlično kombinovala sa onim crnim farmericama na početku posta, zar ne?
Možete pogledati ili naručiti klikom - OVDE.


9. White Sweater
Divan džemper, izgleda baš baš privlačno! Takođe mislim bi se i ovaj džemper odlično kombinovao sa onim crnim farmericama.
Možete pogledati ili naručiti klikom - OVDE.


I to bi bilo to što se tiče ovog posta. Nadam se da vam se dopao moj izbor, i naravno celokupan post. 
Kissić za sve!

Katarina 

You Might Also Like

8 коментара

  1. imaš super dizajn bloga! :) moj blog---> http://lamiyasworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Aj SheIn ima fenomenalne stvari,dosada nisam narucivala.
    Najvise mi se dopadaju ove black flats i black torba !
    xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Fenomenalan post,bordi džemper je savršenstvo :)
    P.S.Pratim te :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Sve stvari su prelepe ali najviše mi se aviđaju crne farmarke sa pocepanim kolenom. Voli da vežem kariranu košulju oko struka i to često radim i tako idem u školu. :)

    Novi post na mom blogu. :)
    http://saveti81.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. uh meni se jako sviđa karirana košulja i ova moćna torba, super post

    http://recenzije11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, a karirana košulja je predivna. Kupila sam nedavno sličnu ovoj gore i prezadovoljna sam! ☺

      Избриши

Subscribe