What's in my bag for school? | Šta je u mojoj torbi za školu? ❤

18 октобар

Ćaooo svima!

U današnjem postu ću vam pokazati šta je u mojoj torbi za školu. Ja se uvek trudim da nosim samo ono što mi je najneophodnije.
Najvažnija stvar bez koje ne idem u školu su slušalice. Uvek sam neraspoložena ako ih zaboravim kući na stolu ili ih ne zateknem u svojoj torbi. 



Pored slušalica, u mojoj torbi uvek se nalaze knjige, sveske, materijal za praksu, pernica, bojice ili beli listovi za crtanje i slikanje. Pored pribora za školu, nosim i neseser sa nešto malo šminke, novčanik, maramice, higijenske uloške, dezedorans, parfem, ogledalce sa četkom, žvake, malu kuticu za šnalice i gumice. Ponekad nosim tablete za stomak i glavu. Pored svega ovoga, u mojoj torbi ume da se nađu kišobran, naočare, lepeza ili voda (sve zavisi od vremenskih prilika). 


Moja torba ima dva dela, tačnije dve pregrade. Prva pregrada je na raskopčavanje, dok druga pregrada ima neku kopču koja se okreće i na taj način se otvara.



U prvoj pregradi obično držim knjige, sveske, prenicu i ostali potreban školski pribor. 



U drugoj pregradi držim mali neseser, novčanik, dezedorans, parfem, maramice, higijenske uloške, i kuticu za šnalice i gumice.



U ovoj najmanjoj pregradi držim slušalice, žvake, tablete za stomak i ogledalo sa češljićem.



U mom neseseru se uvek nalazi korektor, maskara, balzam za usne, olovka za obrve, ukosnice i gumica. 




U novčaniku naravno uvek držim novac, mesečnu kartu za autobus, zdravstvenu knjižicu ili karticu za neki popust.




U pernici držim samo ono najpotrebnije. To su drvene olovke, hemijske olovke, tehnička olovka, mine za tehničku olovku, gumica, zarezač, lenjir, i ponekad flomastere i bojice.




Tu su naravno knjige, sveske i materijal za pravljenje nakita, tačnije materijal za praksu. Bez kojih se ne pojavljujem u školi.



Uz sav ovaj školski pribor, tu su i ostale potrebne sitnice koje uvek nosim u svojoj torbi.



Šta se nalazi u vašoj torbi za školu? 
Ako imate neko pitanje u vezi ovog posta, pitajte me i napišite šta biste želeli da vidite u sledećem postu.
Nadam se na vam se ovaj post dopao.
Pozdrav!

Vaša, Katarina 

You Might Also Like

0 коментара

Subscribe