September Favorites | 2O15 ❤

05 октобар

Zdravooo svima!

Danas je stvarno bio lep i sunčan dan, vikend, bez škole i ostalih obaveza. Obično je subota dan kada ja obavljam kućne obaveze, raspremam sobu ili učim. A nedelja je naravno, dan za odmor. Ja sam iskoristila ovo lepo vreme da napravim neke fotke, ili čak napišem novi post. Tek juče sam shvatila da je Oktobar već tu, i da bi bilo lepo da sa Vama podelim moje favorite tokom Septembra. 

 Uživajte!



1. Glam Jasmine Michael Kors | Parfume

Ovo je parfem kojim sam ja zaista oduševljena! Prelepo miriše, ima neki blaži miris, tako da ga uvek mogu prskati, gde god išla. Pa čak u školu, što i jesam radila ovog meseca. Moj ima 1OOml. Cenu parfema ne znam, pošto sam ga dobila. Svakako ga možete pronaći na internetu i videti cenu. Ovaj parfem toplo preporučujem, zaista je divan!



2. Orient Express | Necklace

Jako mi se dopada ova ogrlica, i nju sam stalno nosila predhodnog meseca. Slaže se uz većinu moje garderobe, što je super. Zlatne je boje, što možete videti na slici. Kupila sam je u radnji Orient Express u mom gradu. Cena ove ogrlice je bila 25O din. Definitivno moj favorit i nastaviću da je nosim.



3. Correcteur l Avon

Zadovoljna sam ovim korektorom, iako smatram da su Aurini korektori mnogo bolji. Dugotrajan je što mi se dopada. Jedina mana mu je što se brzo troši, jer ima samo 6ml. Ali poslužio mi je čitav mesec, i još mi je  malo ostalo. Cena ovog korektora u Avon katalogu je bila 229 din. Cena često ume da varira, tako da ako planirate da ga poručite, spremite više novca.





4. Bÿou Brigitte | Ručni sat

Sat je jako lep, sviđaju mi se ovi cirkoni okolo i sama boja. Jedina mana mu je što se jako teško skida, ja ni sad ne znam kako da ga skinem, pa to uradi sestra ili mama umesto mene. Kupila sam ga u Beču u nekoj radnji nakita. Cena ovog sata je bila 2O€. Nosila sam ga skoro čitav mesec i lako se kombinuje uz sve.



5. Cocoa Butter | Avon Care

Ahh, ja stvarno nemam reči za ovaj hidrirani puter za telo. Ovo je definitivno najbolja stvar koju sam ikad probala iz Avona. Ovo toliko divno miriše, da ja svaki put kad je pomirišem ostanem bez daha. Ali bukvalno. Kada puter umasiram na telo, ceo dan mi koža miriše. Moj ima 2OOml. Cena ovog putera je bila 299 din. Ali pošto sam naručila u Avonu, cena ume često da varira. Prezadovoljna sam. Preporučujem svima da probaju ako nisu, stvarno je fantastična!




6. Clinique | Eye Shadow Stay Matte

Ovu matt senku za oči sam koristila čitav mesec. Meni se kapci dosta presijavaju i to mi užasno smeta, čak mi ni korektori i puderi nisu pomogli, sve dok nisam od mame dobila ovu senku za oči. Znači ja sam oduševljena i preporučujem je svim osobama koje imaju isti problem kao ja. Ume po ceo dan da ostane na mojim kapcima, od jutra do večeri. Sporo se troši, po meni. Ovo je nijansa 6O1 French Vanilla. Cenu ove senke stvarno ne znam, kao što sam već rekla dobila sam je na poklon od mame.





7. Clarins | Lipstick

Ovo je nijansa 724 Simply Nude. Zadovoljna sam ovim karminom. Mogu da ga nosim u školu jer nije suviše jak. Skoro sam ga potrošila, i naravno kao što možete videti izgubila sam poklopac. No, nema veze. Cenu ovog karmina sam zaboravila, dugo vremena je prošlo od kad sam ga kupila.






8. Essence | Pencil for Eyebrows

Ova essence olovka za obrve mi je bolja od Golden Rose olovaka. Ja bez ovih olovaka ne bih mogla, neophodne su mi. Odlične su i već ih treći put kupujem. Kupila sam je u drogeriji Lilly. Cena ove olovke je 199 din. Preporučujem onima koji još uvek nisu isprobali!



9. Solutions Vip | Avon

Ja ovo koristim kao neki korektor ili bazu, pre pudera. Nije loše što se mene tiče. Zadovoljna sam. Sporo se troši i ima 5Oml. Cena ove kreme  je bila 349 din. Ali kao što sam već rekla cena Avonovih proizvoda varira iz kataloga u katalog. To sigurno znam jer sam radila u Avonu. Ima neke čudne crne tačkice, koje se jedva vide.





1O. Essence | Eye Shadow

Ovo je nijansa O3 Starlight Sparkling Effect. Samo malo ove senke je dovoljno da stoji skoro čitav dan. Dugo sam je želela i nikako da je kupim, pa sam je na kraju dobila od drugarice. Očekivala sam mnogo više od nje, ali opet nije loša. Dugotrajna je i lako se razmazuje po kapku. Imate je u svim drogerijama kao što su DM, CM, Bipa, Müller, Lilly itd. Cena je bila negde oko 4OO din, ili možda manje. Nisam sigurna, pošto je nisam ja kupovala.





11. Nivea Fresh Comfort | Stik u roleru

Fenomenalan je! Divno miriše, dugotrajan je, čini kožu mekom, sporo se troši. Koristim ga više od dva meseca i idalje ga ima još u tubici. Pre ovog sam koristila Nivea Black and White i sa njime sam podjednako zadovoljna kao i sa ovim. Cena ovog stika je bila 324 din.




12. Clear Skin Black Mineral Mask | Avon
Ovo sam koristila 2-3 puta nedeljno, kako piše na upustvu za korišćenje. A za 1O-15 minuta, ova maska promeni boju iz crne u tamno sivu boju. Woow! Stvarno dobro čisti masnu i mešovitu kožu. Nije baš preporučljiva za suvu kožu jer može dodatno da je isuši. Ostalima preporučujem da je probaju. U ovoj tubici ima 75ml. Cena ove maske je bila 379 din.



13. Mini ogledalo i češljić 

Ovo je jedna od stvarčica koja je uvek uz mene i koju uvek mogu naći u svojoj torbi. Moj veliki favorit. Mislim da svaka devojka treba da ga ima uz sebe. Možete ga naći u parfimerijama, drogerijama ili Kineskim radnjama. Cena ovog ogledala sa češljićem je bila 139 din.




To bi bilo to što se tiče mojih favorita tokom meseca Septembra. Nadam se da Vam se ovaj post dopao. Ja sam uživala pisajući, a nadam se da ste vi uživali čitajući. Sledeći post je What's in my bag for school? | Šta je u mojoj torbi za školu? Jer ste vi tako hteli.

Do sledećeg posta! Kiss!


Katarina 

You Might Also Like

0 коментара

Subscribe