My summer playlist | 2O15 ❤

09 септембар

Ćao svima!

 Današnja tema je muzika. Tri reči - music is life. Muzika je uvek tu da ti misli odlutaju. Muzika me smiruje i uvek me napuni pozitivnom energijom. Određena muzika može da mi popravi raspoloženje u nekoliko sekundi. Moj tip muzike je mešovit, kao što sam već rekla. Više volim stranu muziku, ali volim i neke određene domaće pesme. Poslušajte pesme koje sam ja izdvojila. Samo jednim klikom možete poslušati pesmu, verujem da će Vam se dopasti. 

Uživajte!


We Heart It

Strana plejlista:




We Heart It

Domaća plejlista:




We Heart It
To je to, nadam se da Vam se dopao moj izbor pesama, i ne zaboravite da napišete u komentar koje su bile Vaše omiljene pesme tokom leta.
Pozdrav i poljubac od mene, do sledećeg posta!

Katarina 

You Might Also Like

0 коментара

Subscribe